חדרי שינה במבצע

עיצוב כל הבית מאת דיבאני סנטר: חדרי שינה יוקרתיים

אחד המקומות היותר אינטימיים בחלל הבית הוא חדר השינה, למה לא ללכת על חדרי שינה יוקרתיים? חדר פרטי המבטיח לכם פינה פרטית ואהובה של שקט ושלווה. רבים כיום נוהגים לעצב את חדר השינה שלהם ולתת לו מראה יוקרתי המותאם לעיצוב הכולל בחלל ולטעם האישי. אחד מסגנונות העיצוב החדישים יותר ואשר אנשים מבקשים לרכוש הוא חדרי שינה במבצע בדיבאני סנטר. כאשר מדברים על חדרי שינה יוקרתיים מתכוונים בעיקר למיטה או למיטות שבחדר השינה. בעוד שבעבר היו נפוצות מיטות רגילות מעץ, גם אם מעוצבות, הרי שכיום ניתן למצוא חדרי שינה יוקרתיים מרופדים בבד או בעור. חדרי שינה יוקרתיים נותנים הרגשה של רכות ושל מלכותיות. למיטות יוקרתיות יש מראה יוקרתי, והן משרות אווירה נעימה בחדר.

חדרי שינה יוקרתיים: דגם ELTAA
חדרי שינה יוקרתיים מבית דיבאני סנטר: דגם ELTAA

עיצוב חדרי שינה

בבחירת חדרי שינה יוקרתיים, יש להתייחס למספר פרמטרים: כיום ניתן להשיג מיטה יוקרתית בכל גודל. בבחירת מיטה יוקרתית, בדקו את גודל המיטה הנחוץ לכם, על פי מידות החדר והעדפה אישית. לאחר מכן, בחרו את עיצוב המיטה. ודאו שהמיטה שאתם בוחרים עשויה מעץ איכותי ועמיד. גם את המזרן התאימו לצרכים שלכם כדי לבחור את המזרן הנוח לכם ביותר. בריפוד, רצוי להעדיף ריפוד עור על פני ריפוד בד, כיוון שקל יותר לנקות אותו. אם אתם מעדיפים ריפוד בד, ודאו שאפשר להסיר אותו ולכבס אותו ושהבד דוחה כתמים.

חדרי שינה יוקרתיים: דגם ROYAL
חדרי שינה יוקרתיים מבית דיבאני סנטר: חדר שינה מדגם ROYAL

בין אם מדובר בחדר שינה יוקרתי עם מיטה זוגית או בודדת, המיטה צריכה להיות נוחה למי שישן עליה, הן מבחינת גודלה והן מבחינת רכות המזרן ועוד. סביב המיטה פזורים אבזרים נוספים ששייכים לחדר שינה יוקרתי כמו ארון בגדים, שידות, קומודה, מראה או שידת טואלט ועוד. את כל אלה ניתן לעצב בסגנונות עיצוב שונים, הקולעים לטעמם של אלו שאמורים לישון בחדר ולהשתלב בעיצוב היוקרתי והכולל של חלל החדר.

חדרי שינה במבצע דגם DIAMOND
חדרי שינה יוקרתיים מאת דיבאני סנטר: חדר שינה דגם DIAMOND

ברשת דיבאני סנטר המתמחה בייצור ריהוט ועיצוב לבית בכלל לרבות חדרי שינה, תוכלו להנות מחדרי שינה יוקרתיים המיוצרים בשילוב חומרי גלם איכותיים ביותר מבד ומעור בשילוב חומרי גלם נוספים המשתלבים כחלק מהעיצוב לפי טעמכם בעיצוב ייחודי ומקורי של מיטב מעצבי הבית. דיבאני סנטר הינה רשת בינלאומית לייצור ועיצוב הבית בשלל מוצרים המשלמים כל עיצוב בחלל הבית לרבות חדרי שינה ומעניקים לו מראה איכותי ויוקרתי בטיב ללא פשרות אשר ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים ולשביעות רצונכם.

חדרי שינה במבצע כנסו ותתחדשו!

אם גם אתם מחפשים להתחדש בחדר שינה יוקרתי בעיצוב ייחודי ובאיכות ללא מתחרים? בדיבאני סנטר, תוכלו להנות ממבחר עשיר המוצג באתר הבית של החברה ובאולמות התצוגה ברחבי הארץ. הנכם מוזמנים להתרשם מהמבחר ולהנות ממוצרים מושלמים במחירים מפתיעים שירתו אתכם לאורך שנים ולשביעות רצונכם.

 

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה:

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן