כורסאות מעור – רהיטים אלגנטיים לבית

כורסא דגם - MIO 154

כורסאות בעיצוב אלגנטי

על מנת ליצור עיצוב אלגנטי לבית המקרין יוקרה איכות ונוחות, אחת הדרכים היותר מוצלחות הוא רכישת כורסאות. בבחירת כורסאות מעור חשוב לבחור בעור שעבר עיבוד פיגמנטציה או הדבקה בלחץ. כורסא מעור משולב בחומרי גלם איכותיים נוספים היא אופציה טובה להוזלת מערכת הישיבה. היא יכולה להחזיק מעמד שנים כמו ספה מעור בלבד.

אמנם כורסאות מעור משמשות כרהיטים אלגנטיים יוקרתיים לבית אך ישנה חשיבות רבה לבחור ביצרן מוכר וידוע בעל שם מוכר בעולם המייצר את הכורסאות תחת סטנדרטים גבוהים של ייצור איכותי, שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה והעומדים בכל התקנים וכמובן לדרוש קבלת תעודת אחריות המעניקה לכם ביטחון לכל בעיה שעלולה לקרות בהמשך.

עיצוב ייחודי ומקורי

כורסאות עור מעוצבות הן פריט ריהוט משלים חיוני לכל סגנון עיצובי באשר הוא המשרה אווירה יוקרתית בחלל הבית ובמקום בו הן מוצבות. בחברת דיבאני סנטר הוותיקה והמנוסה, מתמחים בייצור ושיווק כורסאות מעור בעיצוב ייחודי ומקורי על ידי מיטב המעצבים של החברה. בחברת דיבאני סנטר, תוכלו לבחור מתוך מגוון עשיר של כורסאות מעור את הכורסה הייחודית עבורכם שתענה על הצרכים שלכם ושתתאים לכם מבחינת העיצוב הכולל בביתכם. באולמות התצוגה הפזורים ברחבי הארץ, תוכלו להתרשם ממבחר עשיר של כורסאות עור אלגנטיים לבית. יחד עם צוות העובדים המיומן והמנוסה תוכלו להתאים עבורכם את הכורסה הבאה שלכם.

כורסאות מעור באתר

הניסיון של חברת דיבאני סנטר לאורך השנים, מאפשר לכם לבחור את הפריטים הנכונים, אשר יהפכו כל בית לקסום וייחודי, ויעניק לכם מראה אלגנטי, קלאסי ויוקרתי לסגנון העיצוב. חברת דיבאני סנטר הפועלת בתחום שנים רבות מייצרת את מגוון המוצרים שלה ואת כורסאות העור בצורה קפדנית ביותר החל משלב בחירת חומרי הגלם האיכותיים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר, דרך שלבי הייצור, רמת הגימור, התפירה ומרכיבים נוספים. ועד למסירת המוצר בבית הלקוח, תוך מתן תעודת אחריות מלאה על המוצר בצירוף חוברת הנחיות לטיפול ואחזקה מונעת ולשמירה על כורסאות העור למשך שנים רבות במראה, בעיצוב ובנוחות הייחודיים לדיבאני סנטר.

היכנסו עכשיו לאתר החברה או תגיעו לאחד מאולמות התצוגה הפזורים ברחבי הארץ והתרשמו ממגוון הדגמים והצורות של כורסאות מעור שיעניקו לביתכם מראה אלגנטי מושלם במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן