מדריך לעיצוב הספה

wsi imageoptim Divani  0041 BLUE MOON

מדריך לעיצוב הספה

דיבאני סנטר מציגה מגוון רחב של ספות מבד, מערכות ישיבה מעור, סלונים מעור, כורסאות מעור, ועוד. מדובר על איכות ללא פשרות במיוחד שמדובר על נוחות. בסופו של דבר זה מה שאנו מחפשים ורוצים במערכות הישיבה שאנו בוחרים לעצמנו – וזה בדיוק מה שחברת דיבאני סנטר מייצרת.

דיבאני סנטר מציגה בסניפי הרשת מבחר גדול של מערכות ישיבה וכל מה שצריך זה להגיע לאחד מהסניפים ולבחור את הרהיט שהכי נוח לכם והכי מעוצב לפי טעמכם האישי. דיבאני סנטר מייבאת את מערכות הישיבה והספות בייבוא אישי ולפי בחירתם האישית של קהל לקוחותיה.

המעצבים העומדים מאחורי העיצובים השונים והרבים של הספות מבית דיבאני סנטר הם מקצועיים ומומחים בתחום העיצוב. כל עיצוב נעשה בחשיבה מקצועית ויצירתית וזה מה שיפה אצל החברה הזו. שפע העיצובים וכל עיצוב ספה כזה או אחר הוא  שונה בתכליתו משאר העיצובים בחברת דיבאני סנטר. צוות יועצים מקצועיים בתחום העיצובים מספק שירות מקצועי ואישי לכל לקוח וניתן להתייעץ לגבי התאמת העיצוב לחדר הנבחר.

ספה פינתית

עיצוב ספה הוא בעצם אומנות וזה בדיוק מה שחברת דיבאני סנטר עושה פשוט אומנות יצירתית לכן היא בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום עיצוב הספות. ניתן למצוא ספות עור, ספות מבד וכמובן הכל עמיד לאורך שנים ויכול לשמש את הלקוחות לזמן ארוך. עיצוב ספה נתון רק למעצבים המקצועיים ולכן כל פרט הוא חשוב מאוד וזה בדיוק מה שמעצבי דיבאני סנטר עושים חושבים על כל הפרטים הקטנים ולכן הספות הם מעוצבות וייחודיות רק לדיבאני סנטר. עיצוב ספה צריך להתאים לאופי הדיירים מכיוון שיש מגוון רחב של סגנונות עיצוב צריך לדעת כיצד להתאים את הספה לאופי הדיירים וזה היתרון של דיבאני סנטר. מדובר על חומרי גלם עמידים וידידותיים לסביבה וכמובן קלים לניקוי, בעזרת הוראות מפורשות בעניין ניקוי הספות ניתן לשמור עליהם למשך זמן.
מדריך לעיצוב הספה
מדריך לעיצוב הספה ברשת דיבאני סנטר

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן