מערכות ישיבה יוקרתיות

מערכת ישיבה KELVIN GIORMANI 162

מערכות ישיבה יוקרתיות – איך בוחרים אחת?

בחירה של מערכות ישיבה יוקרתיות היא אחת הקשות בעת תכנון ועיצוב חלל הסלון, המשרד או כל מקום בו תבחרו להציב אותן.  מערכת ישיבה יוקרתיות חייבות לתת מענה חשוב של נוחות מקסימלית ומראה עיצובי מושלם שיתמזג עם החלל בו תציבו אותן ושיהיו מעוצבים בטוב טעם.

מערכות ישיבה יוקרתיות
מערכת ישיבה יוקרתית Display – עכשיו במבצע!

בכדי שתוכלו למצוא מערכות שיבה יוקרתיות שיענו לצרכים שציינו לעיל ועל טעמכם האישי, עליכם לבצע תכנון מראש וכך לבחור מערכת ישיבה יוקרתית המתאימות למבנה וגודל החלל וכמובן לעיצוב הרצוי. למערכות ישיבה יוקרתיות יש השפעה רבה על נראות ועיצוב החלל ועל ידי בחירה נכונה תוכלו לקבל חלל מעוצב ומרשים וכזה שכיף לשבת עליו או לארח בו חברים ואורחים אחרים.

מערכות ישיבה יוקרתיות מעור ובד במחיר משתלם?

עולם הריהוט התפתח רבות בשנים האחרונות בזכות זמינות חומרי הגלם ומגוון הסוגים איתם ניתן לשלב ייצור מערכות ישיבה עם עור ובד איכותי וגופי המערכת מברזל, עץ נירוסטה ועוד. גם בנושא העיצוב ישנו מגוון עשיר של עיצובים כאשר מבנה מערכת הישיבה יכול להיות בסגנון קלאסי 3+2+1, מערכות ישיבה פינתיות, כורסאות בודדות נפרדות, מערכות ישיבה עם הדומים ושזלונגים ועוד. מומלץ לכם בבחירת מערכות ישיבה יוקרתיות להתאים את מבנה המערכת הישיבה לעיצוב הכללי של אותו החלל ובכך תהפכו את מערכות הישיבה היוקרתיות לחלק בלתי נפרד ועם נוכחות מרשימה.

איכות חומר גלם ועמידות

עם זאת, המדד החשוב ביותר של מערכות הישיבה היוקרתיות הוא איכות המוצר ואיכות חומרי הגלם מהם הם מיוצרים. טיב ואיכות המוצרים הם שיקבעו את עמידותן של המערכות היוקרתיות לאורך שנים מבלי לפגוע ברמת העיצוב וברמת הנוחות.

מערכות ישיבה יוקרתיות
מערכת ישיבה 2+3 מעור תוצרת איטליה דגם NOUAGE

אחת הרשתות לייצור מערכת ישיבה יוקרתית היא רשת הריהוט דיבאני סנטר אשר לה מוניטין וניסיון של למעלה מ-40 שנה בארץ וברחבי העולם. דיבאני סנטר מייצרת את מערכות הישיבה ביוקרתיות בעיצוב ייחודי ומקורי פרי יצירתם של המעצבים מבית. חומרי הגלם נבדקים תחת בדיקות קפדניות ומחמירות על מנת שיעמדו בכל התקנים הדרושים. וכך גם תהליכי הייצור הנבדקים בכל שלב ושלב ועד גמר מושלם ומסירה ללקוח.

מערכות ישיבה יוקרתיות
מערכת ישיבה אלגנטית מעור בעיצוב איטלקי מודרני דגם TIPUANA

בדיבאני סנטר, תוכלו להתרשם ממבחר עשיר ומגוון של מערכות ישיבה יוקרתיות הניתנות לשינויים לפי הדרישות וצרכי הלקוח, ניתן אף לשדרג ולהוסיף אביזרים ליצירת מערכת ישיבה יוקרתית כמו כורסאות ושולחן סלון והמותאימים לעיצוב החלל אליו אתם מייעדים להציב את המערכות הישיבה הבאות שלכם.

שירות אדיב ומקצוענות

דיבאני סנטר, כחלק משירותי החברה מעניקה לכם איכות של מוצרים ללא תחרות, אחריות מלאה ברמת VIP, שירות עד לבית הלקוח גם לאחר הרכישה וכמובן סיוע וליווי צמוד בכל תהליכי הבחירה והתאמת המוצר לעיצוב הכולל בחלל שלכם במחירי מבצע ותנאי תשלום נוחים במיוחד לשביעות רצונכם. היכנסו כבר היום לאחד מסניפי הרשת ותגשימו לעצמכם חלום.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן