מערכת ישיבה פינתית מעור או מבד

מערכת ישיבה פינתית במבצע דגמים חדשים בדיבאני סנטר

בחירת ספה פינתית לבית או למשרד הינה החלטה חשוב בעיצוב החלל בו היא מונחת. אחת ההחלטות בנושא היא בחירת הגוונים של הסלון שיהוו השלמה או ניגוד לגוונים הקיימים בחלל. גם שילוב הצורה חשוב לא פחות שכן שאר העיצובים בבית שונים כמו החלונות, הפתחים ושאר הריהוט המאכלס את החלל. מצבים אלו לעיתים מקשים את ההחלטה בבחירת מערכת ישיבה פינתית עגולה או מרובעת.

מערכת ישיבה פינתית צריכה להתחשב בגודל החלל והתאמה לגודל סלון שנמצא בבית. כמו כן יש להתחשב בסוג הריפוד המתאים לתחזוקה קלה ולעמידות למשך זמן רב. אם בבית ישנם ילדים קטנים בחירה של מערכת ישיבה פינתית מבד עלולה להיות החלטה שגויה. על כן יש לבחור במערכת ישיבה פינתית בריפוד מבד דוחה כתמים או מעור. כיום מערכות הישיבה הפינתיות נחשבות כלהיט ומכילות מספר מקומות רב יותר והכי חשוב הן חוסכות מקום מעצם היותן פינתיות.

מערכת ישיבה פינתית
KELVIN GIORMANI 182

מערכת ישיבה פינתית מעור או מבד? הגיעו לסניפים ובחרו בעצמכם!

בבחירת מערכת ישיבה פינתית ובכלל כל מערכות הישיבה חייבים לשים לב לחומרי הגלם מהם עשויה מערכת הישיבה. כמו למשל מסגרת עשויה מעץ מלא, בדי ריפוד תפורים ומתוחים למשעי ואינם דוהים עם הזמן. כריות הישיבה בעלות ספוג חזק ועמיד שאינו משנה את צורתו ויחד עם זאת נעים ואיכותי. ישנם גם מערכות ישיבה פינתיות המשולבות באביזרים מתוחכמים כמו רקליינרים, משענות ראש ועוד. יש לשים לב לאיכות המוצר ולאחריות הניתנת עליו למקרה של תקלה שבר וכו'.

מערכות ישיבה מעור פינתית נתונה גם לטעם האישי של כל לקוח והכי חשוב שתהיה הולמת את העיצוב הכללי של החלל בו היא מוצבת. בכדי להבטיח לכם מוצר איכותי עמיד ואמין, יש לרכוש מערכת ישיבה פינתית מחניות יצרניות ידועות ואשר מבטיחות אחריות ושירות לטווח ארוך גם לאחר הקניה.

דיבאני סנטר, הרשת הבינלאומית לייצור מערכת ישיבה פינתית מעור או מבד בדגמים חדשים, מייצרים ומשווקים מערכות ישיבה פינתיות בסגנונות שונים ובאיכות ללא פשרות. כל תהליכי הייצור, התפירה והאספקה לבית הלקוח נעשית תחת סדרת בדיקות איכות וטיב ביצוע בכל שלב. גם חומרי הגלם איתם עובדת חברת דיבאני הינם מהאיכותיים ביותר ועומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר.

דיבאני סנטר וצוות עובדיה המיומנים ילוו אתכם בייעוץ והכוונה של בחירת מערכת ישיבה פינתית שתענה על הצרכים שלכם, תתאים לחלל הבית ולעיצוב הכולל. החברה מעניקה אחריות ושירות לכל מוצריה לאורך שנים באמינות ובשירות ללא פשרות.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן