ספה נפתחת למיטה

ספה שנפתחת למיטה שילוב נכון בעיצוב אלגנטי 

חברת דיבאני סנטר הינה חברה בינלאומית וותיקה בענף הריהוט בכלל ובמתן פתרונות אירוח לבית. כחלק ניסיונה העשיר החברה מעצבת ומייצרת ספות נפתחות למיטה ברמת גימור ואיכות מהגבוהים ביותר . כחברה מובילה בענף, וכחלק מערכי החברה, חברת דיבאני סנטר מייצרת ספה מיטה מחומרי גלם משובחים ביותר והעומדים בכל התקנים הדרושים וברמה בינלאומית.

לספה יש הרבה יתרונות לאירוח, אך חשוב שגם חווית השימוש תהיה מקסימלית. אביזרי הפרזול, הקפיצים ורצועות התמיכה חייבות להיות מהסוג הכי טוב ובאיכות הכי גבוהה. הדבר הראשון שכדאי להדגיש בהקשר של ספות נפתחות למיטה שזהו הפתרון הטוב ביותר לחיסכון במקום בבית. יש חשיבות רבה לנצל בצורה נכונה את המקום בבית או בדירה. לכן, טבעי ביותר שפתרון כמו ספה שנפתחת למיטה נהדר בכל מקום וניתן למקם את הספה אפילו בחדרים קטנים או דירות קטנות. בדיבאני סנטר משקיעים במערכת ישיבה נפתחת למיטה ורואים בה פריט איכותי של ריהוט, שיכול להפוך בקלות מאביזר המותאם לישיבה, למיטה איכותית ונוחה. זו הדרך האלגנטית לחסוך מקום בבית בלי להתפשר על הנוחות. זה פתרון שניתן לרכוש במחיר משתלם. וכדרך לניצול מושלם של שטח וחלל.

ספה נפתחת למיטה
ספה נפתחת למיטה מבית דיבאני סנטר

ספה נפתחת למיטה זוגית

ספה נפתחת היא הפתרון הנכון. ספה כזאת מאפשרת לספק נוחות מקסימלית לא רק בישיבה בסלון, מול הטלוויזיה. ספה כזאת היא הפתרון הנוח והאלגנטי כאשר רוצים לארח מבוגרים או ילדים, ולספק להם אפשרות לשינה נוחה, בריאה ונעימה, בלי פשרות. משווקים ויצרנים איכותיים של ספות נוחות וספות נפתחות מסוגלים להציע כיום מגוון דגמים לכל אחד, לכל צורך ולכל מטרה שהיא. בין היתר ניתן למצוא סלון בגדלים שונים וההופכים למיטת יחיד או זוגית. וכמובן שבעקבות שיטות הייצור המתקדמות ניתן לייצר ספה נפתחת בהתאמה אישית, כך שכל אחד יוכל למצוא את הפתרון המתאים לו.

בחברת דיבאני, המייצרת ספה מיטה ידאגו צוות העובדים המיומנים והמקצועיים, להתאים עבורכם ספה שנפתחת למיטה שתשרת אתכם על פי הצרכים והתקציב שלכם. יחד אתכם יבחרו עבורכם ספה נפתחת שתתאים לעיצוב החלל בו תמקמו את הספה, את סוג הריפוד עור / בד, סגנון כפרי, מודרני וכו'. וביחד תבחרו ספה נפתחת, איכותית יוקרתית ובמחיר משתלם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן