ספה פינתית נפתחת למיטה

ספה פינתית נפתחת למיטה פתרון מושלם ונוח

 עולם הריהוט ומערכות הישיבה התפתח בשנים האחרונות ומשלב מגוון טכנולוגיות ושיפורים המאפשרים לנצל כל ריהוט בבית לשימוש רב תכליתי. אחד השימושים העיקריים בעולם הריהוט המשלב שימושים רב תכליתיים הוא ייצור ספה נפתח למיטה ולאחרונה גם בספה פינתית.

ספה פינתית נפתחת למיטה היא פתרון שימושי הנותן מענה לבעיות אירוח הלנים בביתכם. ניתן לרכוש את הספות הללו בתור הספה המרכזית של חדר הסלון. במקרה כזה תוכלו לבחור ספה פינתית שנפתחת למיטה זוגית מרווחות.

ספה נפתחת למיטה זוגית

בדיבאני סנטר חשבו על הנושא והחלו לפתח ספה מיטה שלא מתפשרת באיכות מיטה זוגית ובעיצוב מושלם. דיבאני סנטר הרשת הבינלאומית מתמחה בייצור מערכות ישיבה איכותיות ויוקרתיות מעור ובד, משלבת אלמנטים עיצובים מודרניים וחדשניים ברמות גימור מהגבוהים ביותר. החברה מייצרת את הספה הפינתית הנפתחת למיטה בשילוב חומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים מהמחמירים ביותר. כמו כן החברה תעצב עבורכם ספה פינתית נפתחת למיטה בהתאמה אישית בכפוף למידות הרצויות ובהתאם לעיצוב הכולל של חלל הבית והסלון שלכם. כל תהליך הייצור נעשה תחת מערך בדיקה קפדני על מנת להביא לכם את המוצר האיכותי ברמת גימור מושלמת לשביעות רצונכם.

ספה נפתחת למיטה

ספה תלת מושבית משולבת עור ובד נפתחת למיטה זוגית בעיצוב איטלקי מושלם דגם ENEA

בגלל שהספה הפינתית מיטה משלבת בתוכה גם ספה וגם מיטת שינה, ישנה חשיבות גדולה לחומרי הגלם מהם עשויה הספה והמיטה כאחד. חשוב שהאביזרים כמו מנגנוני הפתיחה והסגירה יהיו מחומרים עמידים וקלים לפתיחה וסגירה לאורך שנים. ייצור נכון ושימוש בחומרים איכותיים יבטיחו לכם שהספה לא תאבד מעיצובה עקב שימוש רב, לא ישחקו האביזרים, וההנאה והנוחות הן בישיבה והן בשינה יהיו מקסימליים, על מנת להעניק ללקוח חווית נוחות, עיצוב ונראות מושלמים.

ספה פינתית במבצע בדיבאני סנטר

ברשת החנויות של דיבאני סנטר ובאתר האינטרנט של החברה, תוכלו ליהנות ממבחר ספות פינתיות הנפתחות למיטה המיוצרות מעור או בד איכותיים ביותר ובסטנדרטים גבוהים שלא תראו בשום מקום. הספה הפינתית שתבחרו תותאם באופן מושלם למידות החלל בביתכם, לעיצוב ולצרכים השונים שלכם. עם אספקת הספה הפינתית לבית הלקוח, יתלווה אליה צוות מיומן ומקצועי שימקם עבורכם את הספה ביעילות ובמקצועיות וללא פשרות. עם זאת, כל לקוח יקבל חוברת הסברה לתחזוקה שוטפת ואחריות מלאה לאורך שנים רבות במחירים מפתיעים ובתנאי תשלום נוחים.

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן