פינות אוכל לחלל הכי חשוב בבית מגיע הטוב ביותר

wsi imageoptim Divani  0028 KAA HD

פינת אוכל בבית לרגעים הקסומים עם האנשים הכי קרובים

פינות אוכל כיום זה לא עוד מוצר צדדי ושימושי רק לבני הבית. כיום עם הבנייה המודרנית במצב של כניסה מרווחת לבית הכוללת שילוב של הסלון, המטבח ופינת האוכל כיחידה אחת פתוחה ורחבה, הפכו פינות האוכל למוצר עיקרי בעל משמעות חזקה לנראות, סגנון ועיצוב הבית. על כן, כיום אנשים מחפשים מצד אחד פינת אוכל מעוצבת ויוקרתית, ומצד שני פינת אוכל שימושיות אשר ישרתו נאמנה את דיירי הבית וגם את אורחיו.

בעידן הטכנולוגי המתקדם החלו לייצר פינות אוכל בשילוב מספר חומרי גלם אשר נותנים ביטוי גם ליופי והאסטתיקה וגם לפרקטיות של המוצר. שילוב של חומרי גלם כמו: עץ לסוגיו, ברזל ואלומיניום, קרמיקה, שיש וזכוכית. המגוון הזה פתח בפנינו עולם שלם של עיצוב שיהווה עבורנו שילוב של יופי יוקרה ועיצוב וגם את מידת השימושיות בפינות האוכל.

פינות אוכל מעוצבות ופרקטיות

חשוב לדעת כי פינות אוכל מותאמות גם לשימוש של מוצרים חמים וקרים ואינם גורמים לכתמים ומפגעים אחרים. יחד עם זאת פינת אוכל שנרכשת חייבת לעמוד בסטנדרטים ותקנים מחמירים כדי למנוע בלייה של המוצר ויותר מכך המוצר אמור לשרת את בני הבית לאורך שנים.

פינות אוכל כיום מיוצרות בסגנונות שונים ויש לקחת בחשבון גם את מספר היושבים מסביב לשולחן ושתהיה אפשרות לשבת במספר גדלים. גם הכיסאות המהוות חלק בלתי נפרד מפינת האוכל חייבות להיות בעלות איכות לישיבה יציבה נוחה ומותאמת לגובה ורחוב השולחן.

פינות אוכל במבצע בדיבאני סנטר

בחברת דיבאני סנטר, המתמחה בייצור פינות אוכל המשלבת איכות ויוקרה כחלק מהמוצר, משלבת את הייצור של פינות האוכל בעיצוב מחומרי גלם משולבים והמאופיינים לחברה כדוגמת מערכות ישיבה מעור, שולחנות מעץ מלא ואיכותי בעלי גימור מושלם, חומרי גלם איכותיים לא פחות כמו: קרמיקה שיש ומתכות אל-חלד כאשר העיצוב נעשה באופן קפדני ביותר תוך התחשבות בכל פרט ופרט מנוחות בישיבה, נגישות קלה, פתיחה והרחבה של השולחן, יציבות ועוד פרמטרים נוספים שיהוו עבורכם את הבחירה הנכונה והשימוש המקסימלי.

האחריות על פינות האוכל היא מרגע הייצור ועד אספקה לבית הלקוח ולאחר מכן גם שירות אמין זמין ואדיב לאורך שנים. כמובן שישנה גם אחריות הדדית מצד הלקוח. לדעת לשמר ולתחזק את המוצר כדי למנוע מפגע עתידי. הלקוח יקבל הנחיות כתובות וברורות כיצד לשמר את פינת האוכל שרכש ובכך הקניה תהיה מושלמת ועונה על הדרישות כפי שמצופה מצד הרש ומצד הלקוח.

אתם מוזמנים להגיע לאחד מארבעת סניפנו הפזורים ברחבי הארץ, ולהתרשם ממגוון הפינות אוכל שכבר ייצרנו עבורכם לבחור את המתאימה לכם ביותר וביחד עם צוות היועצים המומחה והמקצועי תוכלו לשדרג מוצר שתבחרו לעצב מחדש ולשלב חומרי גלם אחרים כך שפינת האוכל שתרכשו תענה על טעמכם ובעיקר על תקציבכם.

על איכות יוקרה ועיצוב לא מתפשרים ועל כן בוחרים ברכישת פינת אוכל בדיבאני סנטר.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן