פינות אוכל נפתחות

פינות אוכל נפתחות במבצע בדיבאני סנטר

חברת דיבאני סנטר אשר הוקמה בשנת 1974 בצרפת מתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל נפתחות. פינות האוכל, עומדות בכל הסטנדרטיים הגבוהים ביותר. לדיבאני סנטר מספר סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ובעולם בהם ניתן להתרשם מהיצע ענק של פינות אוכל יוקרתיות ומרשימות.

חברת דיבאני סנטר מייצרת פינות אוכל וכסאות תואמים בשיטות טכנולוגיות מהמתקדמות בתחום ומחומרי גלם איכותיים וייחודיים. לחברת דיבאני סנטר ניסיון של עשרות שנים, עשרות אלפי לקוחות מרוצים ומגוון רב של פתרונות הגדלה ייחודיים עבור פינת האוכל הבאה שלכם.

פינת אוכל
פינת אוכל ATLANTIS

לחצו כאן למגוון פינות אוכל נוספות 

בישראל כחלק מהתרבות, נוהגים לארח אורחים לארוחה חגיגית בסופי שבוע וחגים. לצורך כך   חייבים להחזיק בביתנו פינות אוכל שיוכלו לאכלס את כמות האורחים שהזמנו כולל בני הבית. אך נשאלת השאלה כיצד בוחרים פינת אוכל נפתחת?

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים שולחן לפינת אוכל?

ראשית, עליה להיות מותאמת למבנה החלל. מספר הסועדים ביום יום, ייקבע את גודלו של השולחן הראשוני. וסגנון האירוח, יקבע את מספר ההגדלות של השולחן. בדיבאני סנטר מייצרים את פינות האוכל באופן המותאם לצרכים של הלקוחות ונותנים מענה מושלם. החברה מייצרת פינות אוכל נפתחות במגוון סגנונות שונים של עיצוב, גדלים שונים אפשרויות הגדלה וצורות פתיחה שונות. ניתן לבחור שולחן בעיצוב נקי ומודרני לשלב כיסאות מתאימים או לחלופין לבחור שולחן מאסיבי, בעל רגל מרכזית ונוכחות מרשימה. עיצוב והתאמה לצרכים הם שם המשחק בבחירת פינות אוכל נפתחות. במקרה של הלקוח הישראלי לגודל יש משמעות גדולה ועל פינות האוכל הנפתחות להיות תואמות לגודל החלל  ובמקביל להיות תואמות לעיצוב הכללי בבית.

פינות אוכל
ATLANTIS

פינת אוכל נפתחת ישנן גם הרבה שיטות חדישות לפתיחה והגדלת השולחן:

  • פינות אוכל נפתחות ממרכז השולחן. השולחן מצויד במנגנון פתיחה מתקדם מאסיבי ואיכותי ממתכת. השולחן נפתח בצורה קלה ונעימה. אין צורך להפעיל כוח. וניתן לקבל מספר הגדלות.
  • פינת אוכל נפתחת בהגדלת מקופלת. החלק של ההגדלה יושב בתוך השולחן ונפתח בציר סיבובי לשני חלקים ומשתלב במשטח השולחן. קל מאוד לתפעול. והפלטה העליונה של השולחן שלמה.
  • פינת אוכל נפתחת בפתיחת ספר אופייני בשולחנות מרובעים. כל פלטה נפתחת, זזה ומכפילה את עצמה.
  • פינת אוכל נפתחת עם מנגנון פתיחת מגירה מכל צד של השולחן ניתן לשלוף הגדלה.  הפלטה העליונה נשארת שלמה, ומגדילים את השולחן לפי הצורך.

בדיבאני סנטר תוכלו ליהנות מסגנונות גדלים וצורות שונות של פינות אוכל נפתחות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים. ניתן לשלב מספר חומרי גלם ולקבל מראה יוקרתי ואיכותי כמו שילוב של זכוכית ועץ או עץ ומתכת ועוד. היכנסו לאולמות התצוגה וביחד עם צוות עובדי החברה המיומן, תוכלו לקבל שירות ייעוץ והכוונה לרכישת פינות אוכל נפתחות במחירים ללא תחרות ובתנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן