פינת אוכל אופנתית מאת דיבאני סנטר

פינת אוכל אופנתית – לאכול בסגנון

פינת האוכל היא חלק חשוב בבית במיוחד בדירות החדשות שהמטבח הוא פתוח ומהווה חלק מהחלל הפתוח הכולל גם את הכניסה והסלון. ולכן יש חשיבות רבה בבחירת פינת אוכל אופנתית אשר תשתלב בעיצוב הכולל של חלל הבית. לפינת האוכל תפקיד נוסף: לעשות הפרדה מעודנת ואלגנטית בין הסלון למטבח. לשם כך יש לדאוג לפינת אוכל אשר תתאים לכם ולצרכים שלכם.

בבחירת פינות אוכל, לרוב שטחה של פינת האוכל אינו גדול. לעיתים צורתו ריבועית אך לעיתים צורתו מלבנית. בנתונים אלה יש להתחשב כאשר בוחרים פינת אוכל. פינות אוכל הן נפתחות כך ששטחו המקסימלי של השולחן יכול להיות גדול באופן משמעותי משטחו הבסיסי, אך יש לבדוק כי השולחן בגודלו הבסיסי נכנס ומתאים לפינת האוכל שלכם.

פינות אוכל בעיצוב יוקרתי

מעבר לכל העניינים הפרקטיים, פינת האוכל צריכה להתאים גם מבחינה עיצובית, להתאים לטעמכם האישי ולהשתלב בבית באופן הרמוני. ברשת הריהוט היוקרתי של דיבאני סנטר תוכלו ליהנות ממבחר עשיר ומגוון של פינת אוכל הלוקח בחשבון פרמטרים חשובים כמו: גודל, עיצוב, מרכיב חומרי גלם המשתלבים עם העיצוב הכללי של החלל בו תוצב פינת האוכל ועוד פרמטרים חשובים שיענו באופן מושלם על הצרכים והטעם האישי שלכם.

פינת אוכל אופנתית מאת דיבאני סנטר דגם GOYAA
פינת אוכל אופנתית מאת דיבאני סנטר דגם GOYAA

דיבאני סנטר הפועלת בענף הריהוט היוקרתי בכלל ופינות האוכל בפרט, הינה רשת ותיקה ומנוסה המייצרת ומשווקת פינת אוכל אופנתית בקו חדשני ועיצוב ייחודי ומקורי על ידי מיטב המעצבים של הרשת. ברשת דיבאני סנטר תוכלו להנות ממבחר עשיר ומגוון של פינות אוכל מעוצבות נפתחות ומגוון עדכני של כיסאות מרהיבים ונוחים. מדובר במוצרים עם גימור מושלם, במגוון חומרי גלם משובחים העונים על כל התקנים והדרישות מהמחמירים ביותר, בשלל צורות מיוחדות ובקשת רחבה של מידות. מבין קולקציות עכשוויות אלו כל לקוח שלנו יכול לאתר את השולחן הנכון לכיסו, ביתו וצרכיו.

פינות אוכל מידיים טובות

ברשת דיבאני סנטר תהנו ממבחר דגמים של פינת אוכל אופנתית לבחירתכם. המבחר העשיר יאפשר לכם לשדרג את חזות ביתכם וליהנות ממראה ייחודי המשתלב עם העיצוב הכולל של ביתכם. לדיבאני סנטר מבחר דגמים המשלבים מגוון חומרי גלם מעץ, זכוכית, שיש, רגלי אלומיניום, ברזל, עץ מסיבי ועוד. פינת אוכל במבצע מבית היוצר של דיבאני סנטר, הינה בעלת אמירה ייחודית ומקורית המעוצבת בסגנונות שונים מקו מודרני נקי ועד רטרו, קלאסי ועוד. כשתגיעו לאולמות התצוגה של הרשת תוכלו ליהנות משירות ויחס אדיב של הצוות המיומן והמקצועי שילווה אתכם בכל תהליך הבחירה וההתאמה המושלמת לצרכים שלכם ולתקציבכם.

פינת אוכל אופנתית כנסו ותתחדשו!

רשת דיבאני סנטר מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה ברשת או להגיע אל אחד מאולמות התצוגה הפרוסים בארץ, ולהזמין פינת אוכל במידה, בחומר ובגוון העונה על הצרכים שלכם במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן