פינת אוכל לחג

אחת המקומות המרכזיים בבית בזמן אירוח בחגים הוא סביב פינת האוכל לחג. אנשים המורגלים באירוח לחג זקוקים לפינת אוכל מתאימה שתספיק לכל הסועדים ותשמש את כולם בצורה נינוחה ויעילה. לפני שרוכשים פינת אוכל לחג חשוב לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות וקריטיות על מנת לבחור פינת אוכל מעוצבת, נוחה ויוקרתית.

פינת אוכל לחג מאת דיבאני סנטר!

שיקולים ראשונים בעת הבחירה חייבת לקחת בחשבון את הרגלי האירוח, סגנון העיצוב הדומיננטי בחלל הכולל של עיצוב הבית בכלל ועיצוב המקום בו תוצב פינת האוכל,  מספר הנפשות במשפחה וכמובן התקציב. חשוב מאוד לבחור שולחן וכיסאות נוחים מבחינת חומרים ומידות. גובה השולחן ורוחבו, לנוחות מקסימאלית מומלץ לבחור בכיסא רחב שבו גם המושב וגם המשענת מרופדים. הריפוד המומלץ הוא עור או סוגים שונים של בדים שישמרו על מראה יפה וישמרו לאורך זמן.

שיקול נוסף בבחירת פינת אוכל לחג הוא בצורת הפתיחה שלו כאשר אתם מארחים לחג. "פתיחת ספר" המכפילה את גודלו של השולחן במשיכה קלה מבלי להזיזו ממקומו. "פתיחת צד" השומרת על מראה נקי וחלק של השולחן, שבה ההגדלות מתחברות מצדי השולחן, פותחים מגירות בקצוות השולחן שעליהן מניחים את הפלטות. "פתיחת אמצע" שבה פלטות שיושבות בתוך השולחן, פתרון כבד ומסורבל שלפעמים גם עלול לפגוע בשלמות השולחן.

 

שולחן אוכל עם יחידת הארכה דגם SIAA
שולחן אוכל עם יחידת הארכה דגם SIAA

שולחן פינת אוכל

מעבר לצורת הפתיחה של השולחן חשוב לבחור את הצורה הראשונית ובדרך כלל לפי מספר הסועדים בזמנים רגילים ובהתאם לגודל החלל והעיצוב בביתכם. הצורות המקובלות כיום הינם שולחן עגול, מלבן, ריבוע ואובלי. כאשר האחרון הוא זה המאפשר לארח כמות כגדולה יותר של סועדים. אחרי בחירת הגודל, הצורה וסוג ההרחבה, חשוב להתאים את העיצוב של השולחן והכיסאות לעיצוב הרווח בבית ולצבעים השולטים בחלל,  וחשוב לא פחות לבחור את סוג חומרי הגלם ממנה מיוצרת פינת האוכל לחג.

פינת אוכל ומזנון תואם דגם KOPLAA
פינת אוכל ומזנון תואם דגם KOPLAA

ברשת ריהוט היוקרה של חברת דיבאני סנטר הבינלאומית, מציעים לכם מבחר פינות אוכל לחג ברמה אחת מעל כולם. עיצוב פינות האוכל נעשה על ידי מיטב המעצבים של החברה, והייצור נעשה תחת תהליכי ייצור קפדניים במיוחד תוך שילוב של ביקורת איכות בכל שלב. הייצור מבוצע תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והעומדים בכל הסטנדרטים והתקנים ברמה גבוהה ביותר וללא פשרות.

פינת אוכל נפתחת בגימור מתכתי דגם MEDIAA
פינת אוכל נפתחת בגימור מתכתי דגם MEDIAA

בדיבאני סנטר מציעים לכם מבחר של פינות אוכל לחג המשלבים חומרי גלם שונים מזכוכית, מתכת איכותית, נירוסטה, עץ טבעי וריפודי עור ובד לכיסאות בסגנון שונים מקלאסי, וינטאג' ומודרני. אתם מזמינים פינת אוכל לחג ומקבלים אותה לחג הקרוב שתבחרו . דיבאני סנטר מאפשרים לכם  ליהנות מפתרונות אירוח שימושיים ביותר תוך שמירה על העיצוב הייחודי והמקורי, ולקבלת ריהוט יוקרה המשלב איכות גבוהה ונוחות מקסימלית.

ריהוט יוקרה לחג!

לריהוט היוקרה של דיבאני סנטר, מוענקת תעודת אחריות על כל פריט ומוצר, חוברת הדרכה לתחזוקה שוטפת ושירות רב שנתי גם לאחר הרכישה ולהנאה מושלמת. היכנסו עוד היום לאתר ברשת והתרשמו מהמבחר או היכנסו לאחד מסניפי הרשת ותהנו ממבחר עשיר  שירותי ייעוץ והכוונה מקצועיים, ומחירים אטרקטיביים ללא מתחרים.

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה!

 

דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן