רהיטי יוקרה מאיטליה בדיבאני סנטר

רהיטי יוקרה חדשים בקטלוג האתר!

כחלק מגישת עיצוב יוקרתית ומוקפדת, רהיטי דיבאני סנטר הרשת עם המותג הבינלאומי היוקרתי מחזיקים רק בפריטי ריהוט באיכות ובסגנונות מהמובילים בעולם, כולל מוצרי איכות של  אקססוריז המוסיפים ממד יוקרתי לבית למשרד ולכל חלל שתרצו. לרשות לקוחותינו עומד מבחר עשיר ועדכני של ספות מעוצבות ומערכות ישיבה יוקרתיות תוצרת דיבאני סנטר המעוצבים באופן ייחודי ומקרי על ידי מיטב מעצבי הבית של החברה, אשר יהפכו כל חלל למרשים ואלגנטי. מדובר בספות מבד או מעור שהינן נוחות ומרווחות במיוחד, אשר יעמדו במבחן הזמן מבחינת עיצובן ואיכותן וישרתו אתכם נאמנה גם בעתיד הרחוק. תכונות אלו מושגות בזכות גישת עיצוב עילית, ושימוש בבדים וחומרי גלם איכותיים השומרים על חזות רעננה הנשמרת לאורך זמן רב. בדי הריפוד עצמם עמידים בפני פגעי הזמן ושחיקה, וניתן להסירם על מנת לכבסם או לשולחם לניקוי יבש, ובעת הצורך אף להחליפם.

רהיטי יוקרה חדשים מבית דיבאני סנטר - חדר שינה דגם APAA
רהיטי יוקרה חדשים מבית דיבאני סנטר – חדר שינה דגם APAA

בדיבאני סנטר חושבים על הכל, ומעניקים לכם ליווי צמוד ומקצועי בהתאמה אישית לצרכים ולתקציב לכל לקוח ובתנאי תשלום חסרי תקדים. ברשותנו מגוון נהדר של ספות ומערכות ישיבה יוקרתיות בעיצוב עילית מעור איטלקי אמתי. כמו כן מגוון רהיטים לכל מטרה כולל פינות אוכל, חדרי שינה, יחידות קיר ומזנונים מעוצבים מערכות ישיבה מעור או מבד בשילוב ריקליינרים מסוגים שונים ועוד. כל הפרטים והעיצוב של רהיטי דיבאני סנטר נבחרו, תוכננו ויוצרו בקפידה עם רמות גימור נטולות פשרות, החל משלד הספה, דרך מערכת הישיבה עצמה ועד לכיסוי העליון. מדובר במערכות ריהוט יוקרתיים שישדרגו את החללים השונים  בביתכם או בכל מקום שתבחרו, ויעניקו לכם פתרונות אירוח מרהיבים ומתקדמים לטווח הארוך ביוקרה ללא מתחרים.

רהיטי יוקרה לבית איכות וחדשנות

מעבר לאיכות והמקצועיות, בדיבאני סנטר דואגים לייצר כל שנה קולקציה חדשה של רהיטי יוקרה בעיצוב ייחודי ומקורי, ובניהם גם קולקציית חדרי השינה החדשה שלנו, על מנת לתת מענה לכל טעם אישי של הלקוח ולצרכיו השונים. בדיבאני סנטר תוכלו ליהנות מרהיטי יוקרה חדשים שהוכנסו לתצוגה ומובילים את הקו החדש והאטרקטיבי ליצירת  יוקרה לבית לעסק ולכל מטרה.

רהיטי יוקרה חדשים מבית דיבאני סנטר - חדר שינה דגם REMIX
רהיטי יוקרה חדשים מבית דיבאני סנטר – חדר שינה דגם REMIX

דיבאני סנטר, מזמינה אתכם להיכנס לאתר החברה או להגיע לאחד מאולמות התצוגה הפזורים ברחבי הארץ, וליהנות מיחס ושירות אדיבים להתאמה אישית של מערכות רהיטי היוקרה הבאים שלכם. בין רהיטי היוקרה החדשים של הרשת הוכנסו קולקציות חדשות של חדרי שינה, מערוכות ישיבה מעור או בד איכותי, ספות הנפתחות למיטות בגדלים שונים, כורסאות מעוצבות לפינות המתנה, פינות אוכל משולבות במספר חומרי גלם בהתאמה אישית, יחידות קיר, שולחנות סלון, וכמובן מגוון רהיטי יוקרה משלימים כמו שטיחים, מנורות, כריות נוי, אקססוריז לקישוט ועוד מגוון עשיר ורחב לעיצוב מושלם ויוקרתי.

היכנסו ותתחדשו!

היכנסו עכשיו לאתר החברה או תגיעו לאולם התצוגה ותיהנו מרהיטי יוקרה במבצעים חסרי תקדים וממחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן