עיצוב חדר שינה לשיפור באיכות החיים

מספר שעות השינה ומשך הזמן שלוקח לך להירדם נקבעים בין היתר לפי סגנון העיצוב של החדר. אם ברצונך לשפר את איכות החיים, כל שעליך לעשות הוא לעצב מחדש את החדר ולהתעורר לחלום בכל בוקר מחדש.

בקטלוג דיבאני סנטר עומדים לרשותך חדרי שינה מעוצבים מתוך מגוון רחב – ובמחירים נוחים. לנו יש את הניסיון, הידע והמקצועיות הנדרשים כדי להרכיב עבורך הצעת מחיר מיוחדת ונציגינו בסניפים גם יכולים לעשות עבורך טרייד אין על רהיטים קיימים. כמו כן, המטרה שלנו היא לעזור לך להפוך את החזון למציאות ולכן את הרהיטים באפשרותך לקנות ב-36 תשלומים או ב-100% מימון.

דגם ELTAA: מיטה זוגית מעץ לעיצוב בסגנון כפרי

תמיד רצית להרגיש בכפר? חדר שינה דגם ELTAA בנוי במיוחד בשבילך. הדגם כולל מיטה זוגית מעץ, מידות מזרנים שונות ומבנה MDF פורניר, אגוז או אלון ו/או מט.

כמו כן, חזיתות לבחירתך ואפשרות להוספת ערכת תאורה LED יעניקו לחדר השינה שלך את הטוויסט המרענן שכל הזמן חיפשת. דגמי ELTAA יכולים להשתלב נהדר עם חדרי שינה קיימים ואנו ממליצים ליהנות מהם גם בבתים חדשים.

חדרי שינה בדיבאני סנטר
חדר שינה מדגם ELTAA

דגם DRUDY: אין תחליף לנוחות

חדר שינה מדגם DRUDY מגיע עם בסיס מיטה בריפוד עור או בד. בדגם הזה הצבנו את הנוחות בראש סדר העדיפויות, אך הקפדנו גם להשתמש בחומרי גלם איכותיים ויוקרתיים. אנו מזמינים אותך להתרשם כבר עכשיו מ-4 סוגי רגליים לבחירה, לשקול אפשרות להוספת משענות ראש מתכווננות ולשמוע גם על ארגז מצעים נפתח או יציאות בלוטוס מובנות בתוך המיטה.

חדר שינה דגם DRUDY
חדר שינה דגם DRUDY

במילים אחרות, דגם DRUDY מראה מה קורה כאשר איכות חיים פוגשת טכנולוגיה מתקדמת. כעת כל שנותר לך הוא לבחור בין צבעי העור והבד וליצור קשר עם נציגינו כדי לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית.

דגמים נוספים מחכים לכם בעמוד חדרי שינה מעוצבים מבית דיבאני סנטר >>>

עיצוב חדר שינה הוא עניין למומחים של דיבאני סנטר

נציגי דיבאני סנטר עומדים לרשותך בכל רגע נתון עם תשובות לשאלות לגבי חדרי שינה ומגוון ריהוט לבית ספות,מערכות ישיבה לסלון וכו'.
אם ברצונך לחסוך זמן וכסף על עיצוב חדר שינה, נשמח לקבל את הפרטים שלך דרך האתר או לחכות לך באחד הסניפים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן