ספה איכותית לחדר החשוב בבית

ספה או מערכת ישיבה?

ספה היא פריט ריהוט שנועד לישיבה של יותר מאדם אחד, תוך מתן תמיכה בגב ובזרועות. לעיתים הספה כוללת משענות משני צדדיה ולעיתים היא תבוא בקו ישר ואחיד עם משטח הישיבה. בבתי מגורים ספות נמצאות בדרך כלל בחדר המשפחה, בסלון, ובחדר עבודה.  המסגרת של הספה לרוב מורכבת מעץ או מתכת שעליה מונח ריפוד ספוג במידות קשיחות משתנות לפי צרכי הלקוחות, מכוסה במגוון רחב של בדים או עור ולפעמים שילוב של שניהם. ניתן למצוא ספות גם בבתי מלון ובחלק מהמשרדים, חדרי המתנה ועוד.

ספה מעוצבת

כיום ספה איכותית משמשת כפריט ייצוגי בבית ובמשרד וישנם סוגים רבים כמו: מערכות ישיבה מבד, ספה דו-מושבית או ספת שני מושבים בריטית, וספות עם יותר משני מושבים. ישנה מערכת ישיבהפינתית המכסה פינות וחללים בבית או במשרד , וישנה המיועדת לאדם אחד ונקראת כורסה. קיימים עוד סוגים רבים שנכנסו בשנים האחרונות לעיצוב הכולל בבית או במשרד.  ספה נמוכה חסרת רגליים המכונה "דיוואן", ספה חסרת משענת גב או משענת נמוכה יותר,

"שזלונג" עם משענת יד אחת,  ספות עם שלושה מושבים, הספה העמוקה עם כפתורים ומשענות לזרועות ולגב באותו גובה ועוד רבים אחרים.

מתמחים בייצור ספות איכותיות

ספה איכותית שמיוצרת כיום משלל חומרי גלם ולכל אחת טיב ואיכות ייחודיים רק לה. על כן בדיבאני סנטר חשבו על כל הסוגים והסגנונות ומשווקים עבורכם ספות בכל צורה ובכל סגנון ברמה ואיכות ללא מתחרים וטיב ברמה גבוהה במיוחד. כחברה בעלת ניסיון וותק מעל 40 שנה בייצור רהיטים לבית בכלל וסלונים ספות ומערכות ישיבה מעוד ובד יוקרתיים ואיכותיים ביותר, החברה משווקת מבחר עצום לספה העונה לכל לקוח על הצרכים והשימושים האינדיבידואליים בשבילו.

לא מתפשרים על ספה איכותית בסלון

דיבאני סנטר מייצרת את הספה מחומרים איכותיים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר הספה נשמרת בעיצובה ואינה מתבלה או משנה את צורתה וכמובן אינה מאבדת  מתכונותיה האיכותיות. צוות עובדי החברה ונציגיה יסייעו לכם בבחירת הספה העונה על הצרכים שלכם, מותאמת לעיצוב הכולל לחלל שאליה אתם מייעדים אותה, יעזרו לכם בבחירת סוג הריפוד שתעדיפו ושישתן מענה פרקטי ואסתטי גם יחד.

כל מערכת ישיבה המיוצרת בחברת דיבאני סנטר מעוצבת באופן ייחודי על ידי מיטב המעצבים של החברה, בחירת חומרי הגלם נעשית בהקפדה יתרה ותהליך היצור ולכל אורכו נעשה תחת בדיקות קפדניות ביותר ועד לפרטים הקטנים במיוחד על מנת להבטיח לכם קבלת מוצר איכותי אמין וחזק שישמר להרבה שנים, באיכות ובטיב ללא פשרות. כל ספה זוכה לאחריות מלאה ושירות לקוחות לאורך שנים.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן