פינת אוכל עץ אלון: ריהוט איכותי ומשובח מעץ מלא

לירון שנהר מעצבת פנים חברת מועדון אדריכלים ומעצבים של דיבאני סנטר

עץ הוא חומר גלם משובח עבור פינות אוכל, ומבין כל סוגי העצים המשמשים למטרה זו אחת האופציות המומלצות ביותר היא עץ אלון. אצלנו בדיבאני סנטר תוכלו למצוא מגוון פינות אוכל עץ אלון באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים. בנוסף תוכלו למצוא אצלנו צוות מנוסה שיעזור לכם במידת הצורך לבחור את הדגם הכי נכון עבורכם. 

פינות אוכל עץ אלון: יתרונות 

כשמחפשים פינת אוכל עץ אלון הוא כאמור, אופציה שכדאי מאוד לקחת בחשבון. עץ זה צומח בעיקר בחצי הצפוני של כדור הארץ, ומתאפיין בגזע עבה ובתוחלת חיים ארוכה. היתרונות העיקריים שלו עבור פינת אוכל הם:

  • חוסן – עצי אלון הם עצים קשיחים וחזקים, ולכן זהו חומר גלם מושלם לייצור רהיטים בעלי חוסן משמעותי.
  • נוחות העיבוד – למרות הקשיחות, עץ האלון נוח מאוד לעיבוד. התועלת עבורכם היא מחירים נוחים של פינות האוכל, ובפרט ביחס לאיכות שלהן.
  • תפוצה רחבה – בכל חצי הכדור הצפוני, וגם בישראל, יש יערות עצומים של עצי אלון. התפוצה הרחבה של העץ הזה מובילה להיצע גבוה וגם לכך יש כמובן תרומה למחיר היחסית נמוך של רהיטים מעץ אלון.
  • שלל גוונים – רהיטים מעץ אלון, כולל כמובן פינות אוכל, מגיעים במגוון צבעים ולכן תוכלו להתאים אותם לכל סגנון עיצוב. בכל מקרה עץ האלון משדר חמימות והמראה שלו נתפש גם כיוקרתי.

השילוב המוצלח של האלון עם חומרי גלם נוספים

עוד יתרון בולט לעין של פינת אוכל עץ אלון הוא השילוב האפשרי של חומר הגלם הזה עם חומרי גלם נוספים. במיוחד נוצרת סינרגיה מוצלחת בין עץ אלון לבין ברזל, למשל בדגם GOYAA (פירוט בהמשך העמוד). 

עץ האלון מספק חמימות טבעית ופתיחות, ואילו הברזל מוסיף על כך חוזק. בנוסף שני החומרים משדרים טבעיות, כך שלצד הניגודיות המבורכת יש גם נקודות השקה. פינת אוכל מעץ אלון וברזל משתלבת באופן מוצלח מאוד בבתים עם עיצוב פנים כפרי, וגם למי שמבקשים עיצוב תעשייתי מודרני זוהי אופציה מומלצת.

הפרמטרים הרלוונטיים לבחירת פינת אוכל

השיקול הראשון בבחירת פינת אוכל הוא הגודל והצורה, עגולה או מלבנית. הגובה האופטימלי של שולחן פינת אוכל הוא בין 75 ל-77 ס"מ, כדי שיהיה נוח לשבת לצידו. מבחינת השטח לכל סועד וסועדת, 50 ס"מ יכולים להספיק אבל התוצאה עלולה להיות מעט צפופה. 60 ס"מ יבטיחו ריווח נוח וארוחות נינוחות ומהנות.

בהתאם כדאי קודם כל לבצע מיפוי מדויק של הצרכים שלכם. אם למשל אתם רוצים שולחן פינת אוכל עץ אלון (או כל סוג אחר) ל-6 אנשים, שולחן מלבני של 120 ס"מ על 90 ס"מ יכול להתאים, וכך גם שולחן עגול בקוטר 120 ס"מ. עבור 8 אנשים כבר כדאי שולחן עגול בקוטר 140 ס"מ או שולחן מלבני באורך 180 ס"מ וברוחב 90 ס"מ. כמובן שיש גם שולחנות גדולים יותר וכאלה שנפתחים במידת הצורך.

שיקול נוסף הוא גודל המרחב שבו תוצב פינת האוכל. מומלץ להימנע מפינת אוכל גדולה מדי שתשתלט על החלל ותקשה על השימוש בו. חשוב להשאיר מרווח פנוי לישיבה נוחה ולא צמוד מדי לקיר, וגם למעבר בני אדם. כדאי לזכור שבזמן ארוחות מושקעות, נדרשת הבאת מאכלים רבים לשולחן, וצפיפות עלולה לגרום לסרבול ולתקלות לא נעימות.

מזנון תואם לשדרוג החלל

המרכיב המרכזי של פינת אוכל עץ אלון הוא באופן טבעי השולחן, זה שסביבו יתכנסו בני הבית לארוחות המשפחתיות ומן הסתם ישמש גם לאירוח. כדי לשדרג עוד יותר את החלל, מומלץ מזנון תואם. הוספת מזנון לפינת אוכל מקנה תועלת בהיבט הפונקציונלי וגם מבחינה אסתטית. 

כך למשל ניתן לאחסן בתוך השידה כלים יוקרתיים שיישלפו לאירועים החגיגיים, מפות שולחן מהודרות ועוד שלל פריטים שימנעו בלגן בבית. על המזנון תוכלו להציב אלמנטים שונים לקישוט: גוף תאורה מרשים, עציצי נוי, פסלונים מעניינים והאפשרויות כמובן עוד רבות ומגוונות.

פינת אוכל עץ אלון דגם GOYAA: פונקציונליות ואסתטיות מוקפדים במיוחד

בדיבאני סנטר תמצאו פינת אוכל עץ אלון איכותית במיוחד. דגם GOYAA שלנו משלב פונקציונליות ואסתטיות, כשבזכות המראה הייחודי המוקפד התוצאה היא מקסימום נחת. חומרי הגלם המובחרים ורמת הגימור הגבוהה מובילים לכך שפינת האוכל תשרת אתכם נאמנה שנים רבות, וגם לכך יש כמובן חלק בכדאיות הקנייה.

פינת אוכל דגם GOYAA כוללת שולחן באורך 220 ס"מ וברוחב 100 ס"מ שסביבו יכולים לשבת באופן מרווח גם 12 בני אדם. גובה השולחן הוא 76 ס"מ, כך שגם מבחינה זו מובטחת נוחות. השולחן עצמו עשוי מעץ אלון מלא, על כל היתרונות של חומר גלם זה, והרגליים הן רגלי ברזל מסוגננות. המזנון מגיע עם 4 דלתות, הרוחב שלו 210 ס"מ וגובהו 50 ס"מ. גם למזנון חזית עץ אלון מלא מרשימה, ורגליים מברזל מצופה לכה שחורה. הפלטה העליונה היא מקרמיקה, עוד חומר גלם פרקטי להפליא.

ייעוץ מקצועי ויחס אישי 

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של פינת אוכל עץ אלון, ומבינים שהכתובת הנכונה לרהיט כזה, כמו גם לשאר סוגי הרהיטים, היא דיבאני סנטר, מוזמנים ליצור איתנו קשר או להגיע לאחד מסניפי הבית שלנו

הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ישמח לעזור לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים ואיך לספק לכם את המענה המושלם עבורכם. הייעוץ ניתן בסבלנות רבה, ומתוך מחויבות אמיתית להעניק לכל אדם מקסימום תועלת ובית שכיף לחיות בו.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן