סלונים מעור

הסלון הוא חדר המגורים הכללי בבית ובדרך כלל הוא גם החדר המרכזי שלו. לא בכדי הכינוי הלועזי של הסלון בבית הוא חדר המגורים. בדיקה מהירה מעלה שמרבית הפעילויות המשפחתיות המשותפות מתבצעות בסלון הבית ומותאמות אליו. זאת ועוד – בחלק ניכר מהמקרים יש אפילו מקום קבוע בסלון לכל אחד מבני המשפחה. ואולם גם כשמגיעים אורחים, הם מופנים אחר כבוד אל הסלון. מהם בעצם סלונים יוקרתיים מעור? מה ההבדל בין סלונים כאלה לבין סלונים מבד ומחומרים אחרים? היכן אפשר להשיג מבחר גדול של סלונים מעור בעלי מראה יוקרתי ואיכותי? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בשאלות הללו.

סלון מעור יוקרתי וההבדלים בינו לבין סוגים אחרים של סלון

סלונים יוקרתיים מעור הם בעצם מערכות ישיבה איכותיות שהציפוי שלהן עשוי מעור. מערכות הישיבה הללו כוללות בדרך כלל ספה אחת המיועדת לשלושה וספה נוספת המיועדת לשני יושבים. בחלק ניכר מהמקרים מדובר בשתי בפות אשר ביחד מייצרות מעין מרובע המהווה סוג של מתחם סגור ומובדל משאר החללים בבית.  במקרים רבים כוללת אחת מהספות ולעיתים גם שתיהן יכולות ריקליינרים – מושבים נשלפים המגבירים את הנוחות שהסלון מספק ליושבים בו. באשר לציפוי העור – מדובר בציפוי יוקרתי, שתועלת רבה בצידו. ציפוי העור לסלון ניתן לניקוי בקלות, גם אם נשפכו עליו בטעות נוזלים שמנוניים או מלוכלכים במיוחד. עם זאת, חשוב לבצע את עבודת הניקיון בזהירות. זאת, כיוון שכל פגיעה בעור או שינוי גוון כתוצאה משימוש לא נכון בחומר הניקוי עלולות להיות כאלה שלא ניתן לתקן אותן.

איפה משיגים סלונים איכותיים מעור?

רשת דיבאני סנטר מציעה למתעניינים מגוון רחב של רהיטים המיועדים לכלל החללים השונים בבית. עם הרהיטים הללו ניתן למנות סלונים יוקרתיים מעור, סלונים מחומרים אחרים, פינות אוכל, חדרי שינה ועוד מגוון רחב של פריטי ריהוט. אם אתם משנים את עיצוב הפנים בבית ואם את מעוניינים לשפר ולחדש – המומחים של דיבאני סנטר נמצאים כאן בשבילכם. צרו קשר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לכם בבחירה ובהתאמה של סלונים יוקרתיים מעור ושל פריטי ריהוט אחרים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן