אלה פלד

מעצבת פנים

הסטודיו של אלה פלד מתמחה בעיצוב ותכנון פנים, בעלת ידע רב מצטבר וניסיון של כ15 שנים בתכנון, עיצוב, ליווי ופיקוח עליון, היא ליוותה וניהלה פרויקטים גדולים מגוונים ומאתגרים.
כ-מעל 4600 מר' של בתי מגורים ודירות. הנחתה סטודנטים וליוותה בהגשות גמר במספר בתי ספר לעיצוב.

אלה היא בעלת יכולת לראות מהפרטים הגדולים ועד לשרטוט הקטן ביותר, היא מתעמקת ומתמקדת בכל לקוח בהתאמה אישית, ומבינה שלכל אחד יש את הסיפור שלו, את האהבות והרצונות שלו, והצרכים האישיים שלו.

והמיומנות שלה היא להתאים כל פרויקט לכל אדם באופן אישי. היא מציינת שהייעוד שלה הוא להגשים חלומות לאחרים, ולכל אחד מתאים עיצוב שונה ייחודי ומדויק.

אלה היא בעלת תואר ראשון, בוגרת בהצטיינות בית הספר לעיצוב פנים וחדשנות, במסלול אקדמי במכללה למנהל, היא למדה והעמיקה בכלל המערכות המרכיבות את הבניה הפרטית והיוקרתית, בחומרי הגמר הרבים, באיכות ובקרת ביצוע ורכשה מיומנויות ואיכויות של מעצבת.
מגיל קטן התשוקה שלה הייתה להיות אמנית ולהתעסק בעיצוב. למדה לצייר, לשרטט, לפסל את המחשבות והדמיונות שלה ולהפוך חלום למוחשי, ובעיקר הרצון העז להפוך חלומות של אחרים למציאות.

 

קרדיט לצלם יונתן תמיר

 

לאתר של אלה פלד

רוצים להיפגש עם
אדריכל/ מעצב?

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
אישור

פרויקטים נבחרים

THE ECLECTIC HOUSE

ראשון לציון

זהו ביתה של לקוחה מיוחדת, אשת העולם הגדול, בעלת עסק, שביתה לא התאים לאופי הססגוני שלה. לא גרה בביתה הרבה שנים וכשחזרה ארצה רצתה לעשות התאמה לחייה המחודשים בארץ עם המשפחה. בכל פעם שהנכדים שלה היו מגיעים היא הייתה רוצה שהם ירגישו בבית עם אווירה נעימה ומזמינה. הסלון היה גדול וללא פרופורציות, אלכסוני ולא מאפשר ארגון נכון של החלל. המטבח היה צפוף וקטן המקשה על התנהלות יומיומית ע"פ כמה וכמה לאירוח. היום, הבית הפך למקום נעים ורגוע, בזכות השינויים האדירים שעבר. רוב הפיסים שתראו בעיצוב הוא בעצם המכלול של מקומות וטיולים שהיא אספה עמה במשך השנים בביקוריה בארצות מיוחדות בעולם. הסגנון אקלקטי שמשלב בתוכו כפרי ומודרני יחד, ניכר בבית ולכן האקלקטיות שבה בדומה לאופיה.

המוצרים בפרויקט זה

מערכת ישיבה – ITEM 2

מערכת ישיבה פינתית משולבת בד ועור

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
אישור
לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן