מערכות ישיבה מבד במבצע

מהם היתרונות של הבד על פני העור ברהיטי הסלון? באילו בתים כדאי להציב ספות עשויות מבד? אילו דגמים של ספות בד מומלצים לבית?

אם החלטת להתחדש בריהוט חדש, אחת השאלות שתעמוד לפנייך נוגעת לחומרים שמהם יהיו בנויות הספות. ההתלבטות המרכזית יכולה להיות בין בד לבין עור והפעם אנו רוצים לבחון את היתרונות של הבד ולבחון מספר דגמים מומלצים לבית.

ספה מבד משלבת יופי ונוחות

לבד יש יתרונות רבים. הוא משלב בין יופי לבין תחושה נעימה ונוחה. הבד מעניק תחושה חמימה והוא תמיד מזמין לישיבה עליו. הבד תמיד נעים וכשהוא איכותי הוא שומר על המראה המקורי לאורך זמן. בחירת ספה מבד מתאימה לבתים בהם מארחים לעתים קרובות, לבתים עם ילדים, לאנשים שאוהבים לבלות בסלון זמן רב והיא מתאימה גם לטבעוניים. הבד הנעים מעניק רוך לחלל כולו ויכול להשפיע על האווירה של החדר.

דגמים מומלצים של מערכות ישיבה מבד במבצע

כל הדגמים במבצע נמצאים כאן בעמוד המבצעים באתר – ואנו ממליצים לך להסתכל על שני הדגמים הבאים:

דגם LAGUNE

זוהי מערכת ישיבה הכוללת ריקליינר (הדום נשלף). המערכת מפנקת, מזמינה ובעלת נראות מרשימה. בסיס הסלון עשוי עץ אשוח מחוזק. המילוי הוא פוליאוריטן והרגליים מפלסטיק בגובה 3 ס"מ. קיימות גם משענות גב ויד לנוחות מקסימלית. מערכת זו היא ייחודית, נוחה וקשה להתעלם מהנוכחות שלה.

מערכת ישיבה מבד דגם LAGUNE
מערכת ישיבה מבד דגם LAGUNE

דגם TRINIDAD

מערכת ישיבה זו היא מערכת שמשלבת בין רכות, נוחות ואלגנטיות. קשה להתעלם מהסגנון העיצובי המיוחד המשלב בין שני צבעים. הישיבה בסלון זה תהיה מהנה ותהפוך כל רגע למיוחד במינו. קיימות גם משענות גב ויד לנוחות מקסימלית. המבנה הבסיסי עשוי עץ אשוח מחוזק, המילוי מפוליאוריטן והרגליים עשויות מתכת כרום או שחור.

מערכת ישיבה מבד דגם TRINIDAD
מערכת ישיבה מבד דגם TRINIDAD

מערכות ישיבה מבד במבצע בדיבאני סנטר

אנו עומדים לרשותך בכל מקום בבית. הספות המפנקות שלנו ישמשו אותך לאורך שנים רבות וייצרו את האווירה הייחודית שעליה חלמת.

באפשרותך להגיע לכל אחד מסניפינו או לקנות ישירות מן האתר. אנו מציעים לך חוויה נעימה, מרגע בחינת הרהיטים, דרך שיחה עם המעצבים שלנו ועד לחלוקה נוחה ל-36 תשלומים ואפשרות לביצוע טרייד אין.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן