סדנת AI ראשון לציון

ראשון לציון

< חזרה

סדנת AI למעצבים ואדריכלים מבית דיבאני סנטר: הסדנה שתזניק לכם את העסק בעשרות מונים!

בינה מלאכותית היא ללא ספק אחד מהטרנדים המרכזיים שקורים בחיינו. היא מהווה כלי נהדר עבור עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים ומגוונים, על אחת כמה וכמה עבור אדריכלים ומעצבים. 

בימינו הבינה המלאכותית הפכה לשם דבר בתחום העיצוב והאדריכלות. יש ביכולתה להפוך לכלי עזר משמעותי בעבודה היומיומית ולחסוך לכם זמן רב ולא מעט כסף, ואף לייעל באופן משמעותי את תהליכי העבודה בעסק שלכם. 

הכלים החדשניים הקיימים היום, שממשיכים להתעדכן מדי יום ביומו, מעניקים לבעלי מקצוע בכלל ולבעלי מקצוע מתחום העיצוב והאדריכלות בפרט, יכולת למקסם את היצירתיות שלהם ובכך להעניק לעצמם מתנה של ממש – הפיכת דמיון למציאות, הלכה למעשה, בכל שלב בעשייה שלהם ועד לקבלת התוצאה הסופית.

לשם כך, הקמנו את המועדון של דיבאני סנטר למעצבים ואדריכלים – עכשיו גם אתם יכולים להצטרף ולקבל כלים חשובים לארגז הכלים המקצועי שלכם, למנף את העסק שלכם בעשרות מונים ולהזניק אותו קדימה! 

ללמוד על AI ולהפוך את החדשנות לכלי עזר בעבודה

תוכנות כמו מידג'רני, Chat GPT, דאלי וכלי בינה מלאכותית נוספים משמשים בעלי מקצוע מתחומים שונים, כאשר ההשפעה שלהם על התוצר נעה בין השראה ועד לעבודה בפועל, כתלות בכלי עצמו וברלוונטיות שלו לכל אחד משלבי היצירה.

כשמדובר במעצבים ואדריכלים, בינה מלאכותית היא כמו "קניון" ענק שיש בו מבחר עצום, כשכל אחד יכול לעשות בו כרצונו. בעזרת השימוש ב-AI תוכלו להמיר תוכניות רצפה לדו ממד ותלת ממד, להפוך סקיצה להדמיה, לשנות סגנון של חדר קיים, להפוך חלל ריק לחלל מלא בקליק ולהפך, לתקן או לשדרג תמונות קיימות ולהוסיף אביזרים, לבנות לוח השראה תלת ממדי, ליצור הדמיות ועיצובים ריאליסטיים ועוד. 

לחשוב מחוץ לקופסה ולראות את זה בהדמיה של AI 

במסגרת סדנאות AI המיועדות למעצבי הפנים, אנו שמחים לעדכן את חברי המועדון של דיבאני סנטר בכל הטרנדים והחידושים האחרונים הקשורים ל-AI ולאופן שבו הבינה המלאכותית יכולה להשתלב בחיים המקצועיים, במקביל ל"טעימות" שהענקנו להם בשימוש בכמה כלים פופולריים במיוחד מהתחום.

בסדנה תוכלו ללמוד כיצד מעצבים ואדריכלים יכולים להיעזר בכלים שונים של AI למטרות שונות, בין אם לצורכי הדמיה והפיכת רעיון לתוצר שניתן לראות, לצורך התאמה אישית וחשיבה משותפת עם לקוחות – או כדי לסייע לקבל החלטות חכמות לאורך הדרך, בכל הקשור לתהליכי העבודה, הערכת סיכונים ואפילו ניהול פרויקטים מותאמי תקציב.

העתיד כבר כאן: עוד לא הצטרפתם למועדון שלנו? זה הזמן! 

אנו מאמינים במתיחת גבולות החשיבה והיצירה מעבר לקצה ומזמינים אתכם להצטרף אלינו!

המפגש בנושא בינה מלאכותית מהווה חלק ממספר מפגשים מרתקים, מחכים ומעוררי השראה שאנו מקיימים במסגרת המועדון של דיבאני סנטר המיועד למעצבים ואדריכלים המובילים בישראל.

חברי המועדון נהנים מתוכן מעשיר, פרסום באתר האינטרנט שלנו, ליווי מקצועי צמוד, משלחת מעצבים לריביירה הצרפתית כחלק מקבוצה של אדריכלים ומעצבים – ומקבלים סל כלים ייחודי המותאם עבור אנשי עיצוב, לייעול העבודה השוטפת ולניהול מיטבי של עסק, לרבות תקשורת עם לקוחות, התרחבות מקצועית ושיפור רווחיות העסק. 

הירשמו למועדון האקסקלוסיבי שלנו בדיבאני סנטר ותנו לעצמכם הזדמנות לצמוח מעבר לדמיון! נתראה בכנס הבא!

 

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן