כסאות לפינת אוכל

כיסאות לפינת האוכל

מציג 1–18 מתוך 21 תוצאות

בדיבאני סנטר נוחות וסטייל נפגשים כדי ליצור כסאות לפינות אוכל שמעוצבים בקפידה עד לפרטים הכי קטנים. כסאות לפינת אוכל מעוצבים נוצרו מתוך מחשבה על הנוחות שלכם ועל הטאץ' העיצובי שישלים את שולחן האוכל וייצור חלל מוקפד ועל זמני. הכסאות מתאימים לארוחות ערב פשוטות וכן לאירוח ארוחות חג, ימי הולדת וחגיגות ביתיות מעודנות ויוקרתיות.  בעמוד זה תוכלו לבחור מבין מגוון כסאות אוכל ביבוא מאירופה ומתוך מבחר סגנונות – מעור, מבד, כסאות מסתובבים וכסאות בר, בכמה גדלים ובצבעים לבחירתכם. אנחנו מזמינים אתכם לבחור עכשיו כסאות לפינת אוכל שמשקפים את הסגנון הייחודי שלכם ומשלימים את שולחן האוכל.

כיסא – 168

כיסא לפינת אוכל - 168

כיסא – DORIS

כיסא לפינת אוכל - DORIS

כיסא – FASHION BAR

כיסא לפינת אוכל - FASHION BAR

כיסא – INES

כיסא לפינת אוכל -INES

כיסא – INES

כיסא לפינת אוכל - INES

כיסא – IOTA

כיסא לפינת אוכל - IOTA

כיסא – LOTUS

כיסא לפינת אוכל - LOTUS

כיסא – LOTUS

כיסא לפינת אוכל - LOTUS

כיסא – POLA

כיסא לפינת אוכל - POLA

כיסא – VENUS

כיסא פינת אוכל - VENUS

כיסא – VENUS

כיסא לפינת אוכל - VENUS

כיסא – WING BAR

כיסא לפינת אוכל - WING BAR

כיסא-LUNA

כיסא לפינת אוכל - LUNA

כיסא – JAYA

כיסא פינת אוכל

כיסא – JAZZ

כיסא לפינת אוכל

כיסא – JOB

כיסא לפינת אוכל

כיסא – KENA

כיסא לפינת אוכל

כיסא – LIZA

כיסא לפינת אוכל


בדיבאני סנטר נוחות וסטייל נפגשים כדי ליצור כסאות לפינות אוכל שמעוצבים בקפידה עד לפרטים הכי קטנים. כסאות לפינת אוכל מעוצבים נוצרו מתוך מחשבה על הנוחות שלכם ועל הטאץ' העיצובי שישלים את שולחן האוכל וייצור חלל מוקפד ועל זמני. הכסאות מתאימים לארוחות ערב פשוטות וכן לאירוח ארוחות חג, ימי הולדת וחגיגות ביתיות מעודנות ויוקרתיות. בעמוד זה תוכלו לבחור מבין מגוון כסאות אוכל ביבוא מאירופה ומתוך מבחר סגנונות - מעור, מבד, כסאות מסתובבים וכסאות בר, בכמה גדלים ובצבעים לבחירתכם. אנחנו מזמינים אתכם לבחור עכשיו כסאות לפינת אוכל שמשקפים את הסגנון הייחודי שלכם ומשלימים את שולחן האוכל.

כסאות לפינת אוכל שמשלבים פונקציונליות עם יוקרה ואיכות

לכסאות לפינת אוכל יש שני תפקידים משמעותיים - פונקציונליים ועיצוביות. עליהם להיות נוחים ולאפשר ישיבה ממושכת, ובד בבד להשתלב עם העיצוב בחלל ולהתאים לשולחנות לפינת אוכל.

כסאות לפינות אוכל יכולים לשלב חומרי פרימיום כמו עור, קטיפה ועץ. ישנם כסאות עם קווים נקיים ומאופקים שיכולים להשתלב היטב עם עיצוב מודרני, בעוד שגימורים מיוחדים, צבעים נועזים ועיצובים שונים בנוף יכולים להוסיף טאץ' של חדשנות ואדג'יות לחדר. כמו כן, מומלץ לבחור בכסאות ארגונומיים עם ריפוד נוח שתורמים גם לסגנון וגם לנוחות. אם תבחרו בכסאות לשולחן אוכל המדגישים איכות ויוקרה, תוכלו ליצור חלל מעודן המזמין רוגע ומשדר שפע.

כסאות לפינת אוכל: כל הדגמים המובילים

בדיבאני סנטר כסאות פינת אוכל מעוצבים ויוקרתיים שמשלימים נפלא שולחנות לפינת אוכל. הנה רק טעימה מהדגמים המובילים שלנו:

כסאות לפינת אוכל PAM: כסאות לפינת אוכל מעוצבים מעץ, בעלי ריפוד בד, מילוי מושב וגב פוליאוריטן מוקצף. הכסא מגיע עם רגל מתכת מעוצבת ועיצוב גיאומטרי המוטבע בריפוד.

כיסא בר FASHION BAR: אם אתם מחפשים כסאות פינת אוכל מוגבהים, זה הכסא עבורכם. כסאות אוכל מדגם Fashion Bar הם כסאות מוגבהים, מתכווננים ומסתובבים, הזמינים במגוון צבעים, בדים ועורות. הם מוסיפים טאץ' של סטייל וניחוח מודרני וחתרני לכל בית.

כסאות לשולחן אוכל LIZA: כסאות אוכל דגם LIZA הם כסאות מסתובבים מעץ, בעלי ריפוד בד וגב פוליאוריטן מוקצף. הכיסא מגיע בעיצוב ייחודי ומלא סטייל, ומציע נוחות ויופי שישלים כל שולחן אוכל.

כסאות אוכל TARA: כסאות אוכל מדגם TARA מגיעים עם רגל ממתכת צבועה, עץ, מילוי קצף פוליאוריטן וציפוי פוליאסטר. אלו כיסאות נוחים, עם משענת גבוהה ולוק מלא קלאס.

כסאות לפינת אוכל JOB: כסאות לפינת אוכל דגם JOB הם כסאות רחבים מעץ עם ריפוד נוח בשלל צבעים. הכסאות יושבים על ארבע רגליים מעוצבות ועם תמיכה מלאה לגוף.

כסאות לשולחן אוכל - רק בדיבאני סנטר

כבר למעלה מ-25 שנה שרשת דיבאני סנטר מובילה את ריהוט היוקרה בארץ. בדיבאני סנטר תמצאו ריהוט לבית של יצרניות צרפתיות ואיטלקיות שיגשימו את כל פנטזיות העיצוב שלכם, ומשלבות בצורה הרמונית בין נראות וסטייל לבין נוחות ואיכות. אם אתם מחפשים כסאות לפינת אוכל, בדיבאני סנטר תמצאו שפע אפשרויות - בחרו עכשיו.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן