סלון בד – כיצד קונים?

סלון מודולרי פתוח ללא משענות יד ומחברים דגם RUSH

סלון בד מבית דיבאני סנטר

אחד הלבטים הקשים בעיצוב סלון הבית הוא בחירת מערכת הישיבה. מעור או בד? גדול או קטן? משולב מספר גדלים או רק ספה אחת? פינתי או רגיל? ועוד. ברוב הבתים בישראל סלון הבית משמש כחדר מגורים לצורכי המשפחה וגם כמקום אירוח. על כן הבחירה בסלון לבית חייבת להיות קפדנית וכזו שתיתן מענה לצורכי הבית.

אחד הדברים החשובים בקביעת הפרמטרים לבחירה הוא הפרקטיות והשימוש במערכת הישיבה. האם היא תשרת גם ילדים? מה תדירות האירוח בביתכם והישיבה במערכות הישיבה שתבחרו? האם יש בעלי חיים? והכי חשוב הוא הציפיות שלכם לשימוש לטווח ארוך או קצר והתקציב שהקצתם לכך.

סלון מבד היתרונות

אם בחרתם ללכת על סלון בד הרי שיש בו המון יתרונות: למעשה סלון מבד מאפשר לקבל מגוון רחב ועשיר של דגמים, גוונים, ודיוק מקסימלי מבחינת העיצוב. ספת בד משרה אווירה חמימה בבית לעומת סלון מעור. כמו כן המגע עם גופנו נעים למגע ומשרה אווירה נינוחה.

כיום מערכות ישיבה מבד עשוי מבדים משולבים בחומרים אשר עמידים יותר ונשמרים יותר בעיצובם מאשר סלוני בד שהיו בעבר מיוצרים בריפוד של בדי כותנה ופשתן. עיצוב סלון בד מתחיל בשימוש הפרקטי שלו ובעיקר שלא יאבד מהעיצוב ומהעמידות שלו.

סלון בד מיוצר בכל הדגמים פינתי, מעוגל, מלבני ועוד. חשוב שסלון הבד יותאם לחלל הסלון כולו ולשאר רהיטי הבית וזאת על מנת לתת קונספט מושלם לעיצוב ולצרכים כך שיתאימו מכל הבחינות. חשוב לבדוק גם את שאר מרכיבי סלון הבד כמו סוג הספוג הנמצא מתחת לכריות הישיבה, גוף הסלון שיה בעל איכות גבוהה אם מדובר בעץ או מתכת. חשוב שחומרי הגלם מהם עשויים סלוני הבד יהיו בעלי תקן ואיכות גבוהה דבר המעיד על טיב המוצר ואורך חייו.

בחברת דיבאני סנטר, רשת ריהוט בינלאומית הפועלת בענף ריהוט היוקרה והאיכות למעלה מ-40 שנה, מייצרת ומשווקת את מוצריה לפי דרישות הלקוח ובעצה עם צוות מיומן ומקצועי תוכלו לרכוש מערכת ישיבה איכותית,מעוצבת ושימושית בחבילה אחת. כל מוצרי החברה מיוצרים בהקפדה יתרה ובבדיקות איכות ועמידה בתקנים מהמחמירים ביותר כדי לתת לקוח סלון בד יוקרתי, איכותי ובעיקר עמיד לשנים רבות.

לסלון בד איכותי מתלווים גם אביזרי ריהוט משלימים כמו כריות נוי, נורות ופסלונים כאלה ואחרים המעוצבים גם הם ברשת הריהוט דיבאני סנטר. דבר שיצור לכם רכישה מושלמת יוקרתי ואיכותית לאורך שנים רבות.

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן