סלון פינתי נפתח למיטה

סלון פינתי נפתח למיטה זוגית 

 כשאין לכם מקום פנוי בבית או חדר לארח בו אנשים ללינה, הפתרון היצירתי ביותר הוא שילוב של סלון פינתי הנפתח למיטה. בעקבות השיפורים הטכנולוגיים והפיתוח בעולם כולו, גם בעולם הריהוט פותחו שיטות יצור המשלבות יצור סלון פינתי נפתח למיטה ומעניק פתרון מושלם לאירוח ללינה בכל בית.

עם זאת, יש חשיבות רבה בבחירת סלון פינתי נפתח למיטה. הסלון חייב להיות עשוי בצורה ובגודל המותאם למידות החלל בבית כך שיהיה נוח בפתיחת המיטה וגם בסגירתה. סלון פינתי נפתח למיטה חייב להיות מיוצר מחומרי גלם איכותיים העומדים בכל הסטנדרטים והתקנים מהמחמירים ביותר. איכות וטיב חומרי הגלם מאפשרים עמידות חזקה ואיתנה של הסלון לאורך שנים. כמו כן, סלון פינתי מעוצב ונפתח למיטה חייב להיות סלון איכותי ושהנראות שלו לא ילך ויאבד מצורתו עקב שימוש רב בפתיחה וסגירת המיטה.

סלון מעוצב שנפתח למיטה

אחת הרשתות המובילות בתחום ומתמחה בייצור מערכות ישיבה לסלון היא רשת החנויות הבינלאומית דיבאני סנטר. הרשת הכניסה למגוון מוצריה ייצור של סלון פינתי הנפתח למיטה ועשוי מעור ובד איכותיים ביותר. כרשת וותיקה ומנוסה, מקפידה דיבאני סנטר לייצר עבורכם סלון פינתי הנפתח למיטה בעיצוב מקורי וייחודי על ידי מיטב מעצבי הרשת.

סלון נפתח למיטה
מערכת ישיבה פינתית מעור נפתחת למיטה זוגית בעיצוב איטלקי מושלם דגם OMERO

לקטלוג המלא של ספות נפתחות למיטה בדיבאני סנטר לחצו כאן >>>

ספה מיטה בעיצוב בלתי מתפשר

ברשת תוכלו ליהנות ממבחר דגמים וסגנונות של של ספה מיטה בכל מיני גדלים. צוות עובדי הרשת ישמח ללוות אתכם בייעוץ והכוונה בבחירת הסלון הפינתי האידאלי עבורכם בהתחשב בצרכים שלכם, במידות החלל בו תמקמו את הסלון ובעיצוב הכולל שיתמזג היטב עם שאר הריהוט והעיצוב בביתכם.

ככלל, רשת דיבאני סנטר מייצרת סלונים ומערכות ישיבה מכל הסוגים כאשר כל תהליך הייצור נעשה תחת סדרת בדיקות קפדניות על מנת להביא ללקוח מוצר יוקרתי ואיכותי ברמת גימור מושלמת. סלון פינתי הנפתח למיטה מיוצר על ידי החברה בהתאמה אישית ומסופק עד לבית הלקוח. צוות ההובלה ירכיב את הסלון בביתכם ויעניק לכם חוברת הסברה והנחיות לטיפול ואחזקה שוטפת על מנת לשמר את הנראות, הנוחות והעיצוב לאורך שנים.

כל מוצרי החברה נהנים מאחריות מלאה לאורך שנים. הינכם מוזמנים להיכנס לאתר החברה או להגיע לאחד מאולמות התצוגה וליהנות מהמבחר העשיר ומשירות הצוות שיסייע לכם בבחירת הסלון הפינתי  במחירים אטרקטיביים ומתנאי תשלום נוחים.

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן