למה כדאי לבחור בספה עם מנגנון ריקליינר?

ספות עם ריקליינר הן ספות בעלות מנגנון נפתח שממנו יוצא הדום להנחת הרגליים, ולכן סלון עם ריקליינרים מציע את השילוב המושלם של נוחות, סגנון ופונקציונליות. בניגוד לספות מסורתיות, ספה עם מנגנון ריקליינר משפרת את הנוחות ומספקת תמיכה לכל הגוף, וכן מפחיתה את הלחץ על הגב והרגליים. ספה כזו מאפשרת להתאים אישית את תנוחת הישיבה כך שתוכלו לנוח בדיוק כפי שאתם רוצים, בין אם אתם צופים בטלוויזיה, קוראים או פשוט נרגעים אחרי יום ארוך.

בנוסף, ספות אלו מגיעות במגוון גדול של עיצובים וחומרים, מעור ועד בד, כך שתוכלו למצוא ספות במגוון סגנונות שמשתלבות במדויק בסלון שלכם!

מנגנון איכותי לנוחות ותמיכה משופרים

ספות עם ריקליינרים נועדו לספק רמת נוחות שאין שנייה לה. מנגנון איכותי וחזק מאפשר להתאים את זווית הפתיחה של ההדום, כך שתוכלו לבחור לשכב, לשבת זקוף, להישען וכו'. המנגנון מסייע להפחית את העומס על השרירים והמפרקים, מה שמוביל גם לחוויה מפנקת וגם לכזו שיכולה להועיל לבריאות. יש שני סוגים עיקריים של ריקליינרים – ידניים או חשמליים. לא משנה באיזה מנגנון בחרתם, חשוב לבחור במנגנון עמיד שישמש אתכם שנים ארוכות.

ספה עם ריקליינר דגם CORTINA
ספה עם ריקליינר דגם CORTINA

המפגש המנצח בין סטייל לפונקציונליות

חלפו הימים שבהם ספות עם ריקליינרים היו מגושמות, מיושנות ולא מעוצבות. היום מערכות ישיבה עם ריקליינרים משלבות עיצובים אלגנטיים עם פונקציונליות גבוהה. כבר לא צריך להתפשר על סגנון כשבוחרים מערכת ישיבה כזו, שכן עיצובים רבים מציעים מראה יוקרתי ומינימליסטי תוך שמירה על נוחות ברמה הגבוהה ביותר.

מערכות ישיבה עם ריקליינרים של דיבאני מגיעות במגוון חומרים, כולל עור ובדים איכותיים, וכל חומר מציע אסתטיקה ותחושה ייחודית המאפשרת להתאים את הספה לעיצוב הקיים תוך הוספת טאץ' של יוקרה. בנוסף, ניתן למצוא ספות עם ריקליינרים בגדלים שונים – ספה מקסי, ספת תלת ואף ספות פינתיות. גם אם יש לכם סלון קטן יותר ואתם מחפשים מערכת ישיבה קומפקטית עם ריקליינר, תוכלו ליהנות מספת דו עם ריקליינר או מכורסא מבלי לוותר על הסגנון ומבלי להעמיס על הסלון.  

ספה עם ריקליינר דגם JAGUAR
ספה עם ריקליינר דגם JAGUAR

עוד כמה סיבות למה כדאי לבחור בספות עם ריקליינרים של דיבאני סנטר

עמידות לטווח ארוך

אחד היתרונות המרכזיים של ספה עם מנגנון ריקליינר של דיבאני סנטר הוא העמידות שלה לאורך זמן. ספות אלו בנויות עם מסגרות יציבות ומנגנוני שכיבה איכותיים, ונועדו לעמוד בשימוש יומיומי לאורך שנים.

תחזוקה קלה

ספות אלו מיועדות לתחזוקה קלה. חומרים כמו עור או מיקרופייבר הם לא רק עמידים אלא גם קלים לניקוי, מה שמבטיח שהספה תשמור על המראה והפונקציונליות שלה במשך שנים רבות.

אפשרויות הניתנות להתאמה אישית

מכורסאות ידניות ועד מנגנונים חשמליים, ועם אפשרויות לבחור בצבעים, בדים, דגמים וגדלים, מערכות הישיבה שלנו מציעות התאמה אישית מלאה. 

ספות עם ריקליינרים בדיבאני סנטר

בדיבאני סנטר מבינים את החשיבות של מציאת הספה המושלמת לבית שלכם. קולקציית מערכות הישיבה עם ריקליינרים שלנו משלבת יוקרה, סגנון ונוחות אולטימטיבית. עם מגוון רחב של עיצובים וחומרים לבחירה, פריסה לתשלומים, קנייה מאובטחת ומשלוח עד הבית, יש לכם את כל התנאים למצוא את הספה המושלמת לסגנון החיים שלכם. 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
אישור
לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן