ספה עם ריקליינר היא פתרון ישיבה נוח וזמין במיוחד

מה זה ריקליינר? חשיבות המנגנון האיכותי? אילו מערכות ישיבה מגיעות עם מנגנון ריקליינר?

ספות אשר המושבים שלהן נפתחים יוצא מהן הדום המתאים להנחת הרגליים, הן בעלות מנגנון "ריקליינר". מנגנון זה הופך את הישיבה לנוחה ואפשר לראות אותו בשנים האחרונות ביותר בתים וכי הוא נמצא ביותר סוגי ספות. בכל מה שנוגע לחדרים המשותפים בבית, מומלץ לבחור תמיד ברהיטים נוחים, שכיף לשבת עליהם, כאלה שגם לאחר שעות של ישיבה משותפת עדיין יעניקו לך הרגשה נעימה.

ספה עם ריקליינר – לבחור במנגנון איכותי

כל ספה יכולה להתבטא באלמנטים שונים. הספות נבדלות זו מזו בסוג הבד שלהן, בצבע ובעיצוב ועם כל ההבדלים, מבחינתך חשוב מאד שהן יהיו איכותיות. ספה עם ריקליינר חייבת להיות בעלת מנגנון חזק ומבית טוב. היא צריכה לשמש אותך לאורך שנים וכאשר החברה מציעה לך אחריות על הספה, זהו סימן טוב לכך שהמנגנון אכן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

השליפה של ההדום יכולה להתבצע באופן ידני על ידי משיכת ידית בגדלים שונים והיא יכולה להיות חלק ממנגנון חשמלי. שני סוגי המנגנונים יכולים להגיע באיכות גבוהה ושניהם יעניקו לך ישיבה מושלמת.

ספה עם ריקליינר  דגם CORTINA
ספה עם ריקליינר דגם CORTINA

מערכת הישיבה שמתאימה לבית שלך

עלייך להסתכל על כלל המרכיבים בעת קניית הרהיטים שיתאימו לבית שלך. כדאי להסתכל על העיצוב הכללי של הבית כאשר ישנם אלמנטים אשר משתנים לעתים תכופות ואחרים נשארים שנים רבות. יש להתחשב גם בגודל של החלל ולשקול לבחור במערכת פינתית אם ברצונך לנצל כל חלק בחלל.

באפשרותך לקנות כורסה עם מנגנון נשלף, ספה זוגית, ספה לשלושה אנשים וכפי שנכתב, היום ישנן גם ספות פינתיות אשר יכולות להגיע עם ריקליינר. אנחנו נדאג לאיכות וכל שעלייך לעשות הוא לבחור את העיצוב המתאים לך.

ספה עם ריקליינר דגם JAGUAR
ספה עם ריקליינר דגם JAGUAR

ליהנות מספות בעלות מנגנון הדום נשלף

דיבאני סנטר עומדים לרשותך גם בקניית ספה עם הדום נשלף. אנו שמחים לשרת לקוחות רבים מדי יום ולהציע גם לך פריסה נוחה לעד 36 תשלומים, טרייד אין, משלוח עד הבית וקניה מאובטחת. אנו עומדים לרשותך באתר ובאולמות התצוגה ונשמח לעזור לך להתאים את הריהוט הנכון לכל חלל בבית.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן