טיפים לעיצוב חדרי שינה יוקרתיים מבית דיבאני סנטר

חדרי שינה יוקרתיים

האם נכנסתם אי פעם לחדר שינה מעוצב ויפהפה בבית של חברים והרגשתם שאתם נמצאים בחדר במלון, או בצימר? עיצוב חדרי שינה יוקרתיים שם את הדגש על התחושה המרגיעה והמפנקת שהדיירים אמורים להרגיש, כשהם מתכננים ללכת לישון. מיטה נוחה באמת, שבנויה מחומרי גלם משובחים וניכר שבכל חלק וחלק בה הושקעה מחשבה בתכנון ובייצור, תהיה המקום השקט שאליו תשמחו לחזור בסופו של יום עבודה, לישון עמוק ולקום למחרת כשאתם מלאי אנרגיה וחיוביות.

מה הופך חדר שינה ליוקרתי?

מצד אחד, ייתכן שיהיה לכם קשה להגדיר מה בדיוק הוא הדבר שהופך חדר לכזה שמשדר יוקרה, אבל אם תנסו לחשוב על ההרגשה שאתם מעוניינים להשיג כשאתם מתחילים תהליך של עיצוב חדרי שינה יוקרתיים, ייתכן שתגלו שישנם כמה מאפיינים שחוזרים על עצמם בחדרים כאלה, למשל:

  • הגוונים בחדר – בדרך כלל, חדרים בכלל וחדרי שינה בפרט, שנותנים הרגשה מפנקת במיוחד, יהיו מעוצבים בפלטת צבעים ניטרלית וללא גוונים חזקים ובולטים. מצעים לבנים ורכים, וילונות בהירים, מיטה שצבועה בגוונים דומים, כל אלו מייצרים ביחד "תמונה" רגועה שנראית איכותית מאוד.

  • גודל המיטה – מיטות גדולות ממדים הן מה שאתם מחפשים. עיצוב חדרי שינה יוקרתיים מתחיל מלהעניק לדיירים בחדר את ההרגשה שהם אנשי אצולה, כאלה שהמיטה שלהם גדולה מספיק כדי להתרווח בה בחופשיות. כמובן, שחשוב לבחור מיטה שהגודל שלה הוא פרופורציונלי לגודל החדר ושעדיין מאפשרת לנוע בו בלי כל בעיה, כדי לייצר תחושה מרווחת ולא צפופה.

  • התאמה בין פריטים שונים – הנוחות של הדיירים היא הערך העליון בתהליך עיצוב חדרי שינה יוקרתיים ולכן אקלקטיות היא "מחוץ לתמונה". למעשה, חשוב במיוחד דווקא להתאים בין דגם המיטה לפריטים המשלימים שלה כגון שידות הצד, או שידת האיפור. המראה של סט ריהוט איכותי שעשוי מחומרי גלם משובחים, מדגיש את המראה של "חדר המלכה והמלך" שאתם מעוניינים להגיע אליו בסופו של דבר.

  • תאורה – עיצוב תאורה הוא מושג חדש יחסית בעולם עיצוב הפנים. תכנון קפדני של התאורה בחדר, יכול לסייע בהענקת האווירה המיוחדת בחדר שלכם. שילוב נבון בין מיקומים שונים של גופי תאורה, השקעה בבחירת מנורות יפהפיות ובמנגנוני עמעום אורות, תורמת לתחושה היוקרתית של החדר.

עיצוב חדרי שינה יוקרתיים יכול להיות תהליך הדרגתי, כשבהתחלה תבחרו את הרהיטים הגדולים והכבדים שבחדר ולאחר מכן תוסיפו להם פריטים אחרים, שלב אחר שלב. עם זאת, עיצוב החדר יכול גם להיעשות בתוך ימים ספורים, אם אתם יודעים מה אתם מחפשים ובוחרים מלכתחילה את הרהיטים שלכם מחנות איכותית, ששמה את הדגש על חומרי גלם ותהליכי ייצור ברמה הכי גבוהה שיש.

עיצוב חדרי שינה יוקרתיים: ממה מתחילים?

כדי להתחיל להניע את תהליך העיצוב של החדר ולהגיע, בסופו של דבר, לתוצאה הרצויה, חשוב שתהיה לכם תוכנית. מה זה אומר? שתדעו להגדיר לעצמכם אילו פריטים אתם מוכרחים שיהיו בתוך חדר השינה – ואילו פריטים יכולים "לחכות" עד שתהיו בטוחים שהם אכן נחוצים לכם, לקבלת ההרגשה החמקמקה הזו שאתם מעוניינים להשיג.

תמיד תוכלו להוסיף עוד שידה, שטיח או חפצי נוי, אבל חשוב לבחור קודם כל את המיטה עצמה, כי היא זו שנותנת את הטון העיצובי לכל החדר. 

אלו הם הדגשים העיקריים לבחירת דגם איכותי של מיטה, שנראית יוקרתית ומעניקה אווירה ייחודית:

  • גודל – לא סתם מכנים מזרון גדול ממדים בשם "קינג סייז". מיטה ענקית אכן ראויה למלכים וזה בדיוק הרעיון. מיטות עם מזרן רחב ועם נוכחות ויזואלית משמעותית, כלומר דגמים עם ראש מיטה מסוגנן ומעוצב בפני עצמו, יהיו מתאימות במיוחד. בדגמים מסוימים של מיטות תוכלו למצוא גם חזית מעוצבת ומרשימה, מה שיהפוך את הדגם ליצירת אומנות של ממש.

  • טקסטורה – תפרים ייחודיים ובדים עם קפיטונאז' הם סמל ליוקרה והם משדרים איכות וייצור ייחודי. בין אם על גבי המיטה עצמה או כשאתם בוחרים מצעים וכיסוי מיטה, מומלץ לשים את הפוקוס על הגימורים והטקסטורות יוצאות הדופן, שמושכות את העין והופכות את דגם המיטה למעניין, גם אם הגוון לה הוא ניטרלי ועדין.

  • אביזרים משלימים – סטים של ריהוט הם, כאמור, חלק ממה שהופך חדרי שינה ליוקרתיים. אם אתם זקוקים למקומות אחסון נוספים בחדר השינה, מלבד ארון הבגדים, מומלץ לבחור שידות צד קטנות שיוסיפו חן ויופי לחדר, יגדילו את "מתחם השינה" בתוך החדר ויעניקו מעין מסגרת למיטה, מה שיפאר את המראה שלה.

האם ניתן להעניק מראה יוקרתי לחדר גם בתקציב מצומצם?

הבחירה הנכונה בפריטים המדויקים, היא זו שהופכת חדר ליוקרתי ושתהפוך את הכניסה אליו לנעימה ומזמינה עבורכם. זה נכון שרהיטים איכותיים באמת עולים יותר כסף, אבל גם אם יש לכם תקציב מצומצם יחסית, מוטב שתשקיעו אותו ברהיט אחד, שמיוצר בתהליך קפדני ושנבנה באמצעות חומרי גלם עמידים ומשובחים באמת, מאשר בשלל פריטים שימלאו את החדר – אך לא יחזיקו מעמד זמן רב.

הרשו לעצמכם "לקחת את הזמן" בתהליך עיצוב החדר שלכם, בחרו קודם כל את הפריטים החיוניים באמת וכאשר יתפנה לכם תקציב נוסף, תוכלו לשלב עוד חפצים או רהיטים שיעשירו את מראה החדר.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן