כורסאות טלויזיה בסלון

עיצוב נכון של חלל הפנים והסלון מתחיל בכורסאות. לא משנה כמה זמן הקדשת עד היום לצפייה בטלוויזיה, סביר להניח שתמיד חיפשת כורסאות נוחות ומעוצבות שמעניקות תמיכה אורטופדית מפנקת. במיוחד בשבילך צירפנו לקטלוג של דיבאני סנטר את הדור הבא של כורסאות bi relax ועכשיו הגיע הזמן לנסות אותן.

המותג bi relax כולל מגוון רחב של כורסאות טלויזיה מושלמות. עם אפשרויות בחירה שונות, זמינות גבוהה ועיצוב בהתאמה אישית, הכורסאות של bi relax יעזרו לך להרגיש בבית.

כך הופכים את הכורסא לחלק מהסלון

בשלב הראשון כדאי להשוות בין מערכות ישיבה שמגיעות יחד עם כורסא ייעודית, לבין כורסא מסתובבת שנמכרת בנפרד. ההבדל הוא שבכורסא אפשר להשתמש גם לצורך עיצוב הסלון הקיים, בעוד מערכות הישיבה יהיו משתלמות יותר אם מעצבים סלון חדש – או מתכננים מעבר דירה.

בשלב השני כבר ניתן להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את המפרט הטכני המלא של הכורסא. בדגם ICARE של bi relax למשל ניתן ליהנות מיתרונות ובהם:

  • מנוע חשמלי כפול
  • ריפוד 100% עור במגוון צבעים לבחירה
  • מבנה עץ מלא מחוזק סיבית
  • חיזוק על בסיס רצועות אלסטיות שזורות
  • מילוי לטקס ופוליאוריטן מוקצף לתמיכה אורטופדית בכל האזורים הרגישים
כורסאות טלויזיה
כורסאות טלויזיה מדגם ICARE

אסתטיקה ואורתופדיה נפגשים בכורסא אחת

הכורסאות של bi relax הפכו לשם דבר בקטלוג של דיבאני סנטר כי הן משלבות בין אסתטיקה ואורתופדיה. מצד אחד, אלו כורסאות יוקרתיות ומרשימות שמשדרגות את חלל הפנים של הסלון מיד אחרי שהן מגיעות הביתה.

מצד שני, ניתן להוסיף בדגם כמו LETO ריקליינר חשמלי לפתיחה עד מצב שכיבה ולהפוך את הכורסא לספה לכל דבר ועניין. רוצה לנסות? הכורסאות של bi relax מחכות לך עכשיו בסניפי הרשת.

כורסאות טלויזיה בסלון בסטנדרטים גבוהים

סטנדרטים גבוהים מאפיינים את כל המוצרים בקטלוג של דיבאני סנטר, אבל עכשיו הם נגישים יותר עבורך. עם אפשרויות מימון נוחות, תקופת אחריות מורחבת, פריסה ל-36 תשלומים או 100% מימון – מה שמפריד בינך לבין כורסת טלויזיה בסלון של bi relax זה רק השארת פרטים באתר.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן