מוצרים חדשים לקיץ מבית דיבאני סנטר!

הגיע הזמן לשדרג את הבית עם רהיטים מעוצבים!

הקיץ בפתח וזה הזמן להתחדש ולשדרג את סלון ביתכם ואת שאר הרהיטים בבית לקראת החגים המתקרבים. בבחירת הרהיטים החדשים חשוב לשים את הדגש על רהיטים מעוצבים המעניקים לכם מראה חדשני, מודרני ופשוט מבלי לוותר על הנוחות, האיכות והיוקרה.

רהיטים מעוצבים לקיץ 2018 - מערכת ישיבה מדגם CONCEPT
רהיטים מעוצבים לקיץ 2018 – מערכת ישיבה מדגם CONCEPT

מוצרים חדשים לקיץ מבית דיבאני סנטר הרשת המובילה בישראל לרהיטים מעוצבים ויוקרתיים, מציעה לכם מבחר גדול ועשיר של סלונים מעוצבים מעור או מבד בעיצוב ייחודי ומקורי המעניק יתרון משמעותי על פני המתחרים. כיום בעידן המודרני והשיפורים הטכנולוגיים וזמינות חומרי הגלם, הכניסה הרשת לאולמות התצוגה מבחר מוצרים חדשים לקיץ המיוצרים על ידי הרשת בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ביותר ושיטות עבודה קפדניות.

רהיטים מעוצבים לקיץ 2018 - מערכת ישיבה מדגם HAPPY
רהיטים מעוצבים לקיץ 2018 – מערכת ישיבה מדגם HAPPY

כחלק בלתי נפרד מפעילות הרשת, מקפידה דיבאני סנטר להכניס מוצרים חדשים כל העת כמעט בכל תחום ריהוט לבית, למשרד ולכל מטרה אחרת. בין כל מוצרי החברה הכניסה דיבאני סנטר מוצרים חדשים במערכות הישיבה מעור או מבד, ספות נפתחות למיטה, פינות אוכל, מערכות ישיבה משולבות ריקליינרים, חדרי שינה מעוצבים, יחידות קיר ומזנונים, שולחנות סלון, כורסאות, כיסאות וכמובן מוצרי אקססוריז המשלימים את העיצוב הכולל בחלל בו תציבו את הרהיטים החדשים לקיץ.

מבחר דגמים במחירים מפתיעים ברשת דיבאני סנטר!

בדיבאני סנטר מבחר הדגמים ושילוב חומרי הגלם יחד עם צוות עובדים מיומן מאפשר לכם לבחור ולעצב עבורכם את הריהוט הבא שלכם ואת המוצרים החדשים שתבחרו מתוך המבחר העשיר בהתאמה אישית העונה על הצרכים שלכם ועל התקציב.

מוצרים חדשים לקיץ מבית דיבאני סנטר – רהיטים מעוצבים לכל דורש!

מוצרים חדשים לקיץ מבית דיבאני סנטר המיוצרים על ידי מיטב המעצבים של הרשת תוך שימוש בחומר גלם המעולים ביותר אשר הופכים כל מוצר ליצירת אומנות מושלמת באיכות ללא פשרות. חברת דיבאני סנטר מציעה מוצרים חדשים לקיץ במבצע מכל הסוגים. סלונים אלגנטיים, סלונים פינתיים סלונים קלאסיים ועוד רבים אחרים. כמו כן, ניתן לקבל סלונים במבצע מכל סוג ריפוד שתבחרו סלונים במבצע מבד או מעור, סלונים המשולבים בעץ טבעי גלוי או מתכת והכל במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים. כל הסלונים מיוצרים בתהליכי ייצור מהמתקדמים בעולם תוך ביצוע בקרת איכות על חומרי הגלם ותהליכי הייצור ועד אספקה לבית הלקוח ואחריות מלאה על מוצריה ובמקביל תקבלו שירות וייעוץ מקצועי לאורך שנים רבות גם לאחר הרכישה.  

רהיטים מעוצבים לקיץ 2018 - מערכת ישיבה מדגם OPALE
רהיטים מעוצבים לקיץ מבית דיבאני סנטר – מערכת ישיבה מדגם OPALE

אם אתם מעוניינים לרכוש ריהוט ומוצרים חדשים לקיץ יוקרתיים ואיכותיים אשר יענו על הצרכים שלכם, יעצבו לכם את חלל הסלון חדר השינה או כל מקום שתבחרו בצורה מושלמת ויעניקו לכם נוחות, אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה או להגיע לאולמות התצוגה של הרשת ולהתרשם מהמגוון הגדול האיכותי והיוקרתי של המוצרים החדשים לקיץ וליהנות מרכישה אמינה ומשתלמת במיוחד בתנאי תשלום נוחים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן