מחליפים סלון מבלי לקרוע את הכיס

מערכת ישיבה - FOX

משפצים או מחדשים או סביבת המגורים? מעוניינים להתחדש בסלון חדש?

זה הזמן להיחשף למסלולי הרכישה המיוחדים ולקולקציית הסלונים במבצע הממתינה גם לכם ב-דיבאני סנטר

רכישה של סלון חדש היא ללא ספק אחת מהרכישות המשמעותיות מבין פריטי הריהוט לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת. אצלנו ב-דיבאני סנטר, רשת רהיטי היוקרה של ישראל, תוכלו למצוא את כל הסיבות הנכונות לרכישת סלון חדש לסביבת המגורים:

  • בגלל היוקרה – סלוני האיכות שלנו מתוכננים על ידי מיטב המעצבים והם מתאפיינים במראה יוקרתי המשדרג כל סלון.
  • בגלל העיצוב –  סלוני האיכות שלנו מגיעים במבחר עשיר של דגמים, עיצובים וצבעים והם נעטפים בריפודי עור או בד יוקרתיים ואיכותיים. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו סלונים פינתיים משולבים בעור ובד.
  • בגלל רמת הגימור הגבוהה – חומרי הגלם האיכותיים מהם מיוצרים סלוני האיכות שלנו, מאפשרים לכם ליהנות גם מרמת גימור גבוהה וגם מעמידות לאורך שנים.
  • בגלל קולקציית המבצעים המיוחדת שלנו – אצלנו בדיבאני סנטר, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים, מגוון, איכותי ומעוצב של סלוני איכות המוצעים לכם במחירים חסרי תקדים במסגרת קולקציית המבצעים שלנו לאורך כל ימות השנה.
  • בגלל מסלולי התשלום המשתלמים לכל כיס- אצלנו ב-דיבאני סנטר, תוכלו ליהנות גם ממסלול טרייד אין להחלפת מערכת הישיבה הסלונית וגם ממסלול מימון מלא של עד 36 תשלומים.

מחליפים סלון בגלל כל אחת מהסיבות המופיעות לעיל, לכל אחד ואחת מביניכם מוזמנים להיכנס עוד היום לאחד מחנויות הרשת של דיבאני סנטר , להתרשם מהמגוון העצום של סלוני האיכות שלנו וליהנות מרכישה כדאית ומשתלמת להחלפת הסלון הקיים בסלון איכות מעוצב.

מערכת ישיבה מעור דגם DORIAN במבצע
מערכת ישיבה מעור דגם DORIAN במבצע

מחליפים סלון ברשת דיבאני סנטר

בכל אחד מסניפי הרשת, ממתין גם לכם צוות יועצי מכירה בעל ניסיון מעשי בהתאמת סלוני איכות לכל סביבת מגורים, וכל זאת בהתאם לגודל הסלון הרצוי לכם, הסגנון העיצובי המועדף עליכם והתאמות נוספות אשר יסייעו גם לכם לבחור בסלון המותאם ביותר עבורכם.

 

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן