מנורות משפיעות רבות על עיצוב פנים

מעצבי הפנים של דיבאני סנטר מאמינים שחלל פנים נוח, מעוצב ואסתטי חייב להיות מואר היטב. מנורות משפיעות רבות על עיצוב פנים לכן אנו שומרים עבורך מגוון רחב של פתרונות תאורה ואף מעמידים לרשותך מוצרים מתקדמים וחסכוניים בחשמל. גם אם ברצונך להחליף את כל התאורה בבית או במשרד, אצלנו זה יהיה משתלם יותר בזכות אפשרויות תשלום ומימון נוחות במיוחד.

כל המנורות שיש בקטלוג שלנו נשמרים עבורך עם אפשרות לטרייד אין ועד 36 תשלומים שווים ב-100% מימון. זה אומר שכעת כבר אין צורך לחרוג מתוך מסגרת התקציב כדי להחליף את התאורה – אלא רק להשאיר פרטים באתר – או להגיע בהקדם לאחד הסניפים של דיבאני סנטר.

WOOD – מנורת רצפה עם פוטנציאל גבוה

מנורת רצפה מדגם WOOD עשויה פורניר עץ טבעי ויש לה נוכחות שקשה להתעלם ממנה. עם אלומת אור שצפה כלפי מעלה ואפשרות לייצר אשליה אסתטית של חלל גדול גם בתוך חדר קטן, זו המנורה המושלמת לעיצוב פרקטי.

כמו כן, מנורת WOOD מגיעה עם אהיל כותנה לבנה שזמין גם בצבע שחור. הצבעים הקלסיים הללו מתאימים מאוד לסגנון העיצוב המודרני והם יכולים לשדרג את הסלון, חדר השינה או כל מקום אחר בבית בעלות נמוכה במיוחד. 

מנורת רצפה פורניר עץ טבעי דגם WOOD
מנורת רצפה דגם WOOD

TWIST – מנורת מתכת עם אופי

עוד דגם מומלץ שווה לשים לב אליו בקטלוג שלנו נקרא TWIST. הפעם מדובר על מנורת רצפה מתכת כרום עם רגל אלגנטית, שמגיעה יחד עם אהיל פוליאסטר שחור שזמין גם בצבע לבן. כפי שאפשר לשים לב, אנו שומרים בעקביות על סגנון העיצוב המודרני והופכים את חלל הפנים שלך למקום שנעים יותר לשהות בו. 

דגמי TWIST מיועדים עבור אנשים שרוצים לעצב את חלל הפנים בלי לוותר על פונקציונאליות ואסתטיקה. ברור לנו שסלון יוקרתי למשל הוא עניין של טעם אישי, אך אנו גם מבינים שאסור לוותר על מנורה דומיננטית ובעלת אופי.

מנורת רצפה מתכת כרום דגם TWIST
מנורת רצפה דגם TWIST

מנורות מושלמות עם אחריות

אחריות היא מילת המפתח אצלנו בדיבאני סנטר. רוצה שנשמור גם עבורך את המנורות המרשימות ביותר? כל שנותר לך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן