מערכות ישיבה פינתיות – סלון פינתי

מערכת ישיבה פינתית מבד דגם SWING
מערכות ישיבה פינתיות – סלון פינתי יכולות להתאים לכל סוג של סלון, כך שאם גם אתם רוצים לעשות שינוי ולעצב את הבית שלכם בצורה אחרת, הגיע הזמן שתעשו זאת. מערכת ישיבה פינתית, סלון פינתי יוצרת אווירה הרבה יותר אינטימית בבית ולכן זה לא מפליא לגלות שבהרבה בתים עושים במערכות כאלה שימוש. אם אתם מחפשים היום:
1. עיצוב: מערכת ישיבה מעוצבת בסגנון איטלקי יפה
2. איכות: מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד לשנים
3. חומרים: מערכות ישיבה מעור
הרי שאתם מחפשים את המוצרים של חברת "דיבאני סנטר"! החברה שלנו הוקמה בצרפת אי שם בשנת 1974, ואז ועד היום היא גדלה, פתחה סניפים והפכה להיות מוכרת בעולם כולו. לכן איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שכל המוצרים שתיקנו יהיו איכותיים, עם אחריות וגם כאלה שעומדים בכל התקנים הנדרשים. ניתן למצוא מגוון גדול של מערכות ישיבה פינתיות –  סלון פינתי מבד ומעור בהתאמה אישית.

מערכות ישיבה פינתיות – בדיבאני סנטר

אי אפשר להימנע מלדבר על היופי, על הצבעים ועל האיכות של סלון פינתי של חברת דיבאני סנטר, אך מה עם הנוחות? בוודאי תשמחו לדעת שבמקרה של כל מערכות הישיבה של דיבאני סנטר, בין אם מדובר על מערכות ישיבה פינתיות, מרכזיות או על כל סוג אחר של סלון פינתי, מדובר, לפני הכול, על נוחות. חשוב לנו שכאשר תתיישבו על מערכות הישיבה שלנו תרגישו בנוח, בבית ותתפנקו, ולכן אנחנו מעסיקים צוות שלם של מומחים בתחום הזה שמתכננים כל פרט ברהיטים שלנו. צרו עימנו קשר עוד היום ובואו לבחור את מערכת הישיבה הכי טובה שיש, כי מגיע לכם ליהנות ולחדש את הבית.

מערכות ישיבה פינתיות – פיתרון אידיאלי לסלון 

עבור בעלי סלונים קטנים, מהוות מערכות ישיבה פינתיות – סלון פינתי פיתרון אידיאלי, מאחר והן מכילות שזלונג הצמוד לספה או ספת שכיבה נוספת המחוברת לספה המרכזית ובכך, נחסך השטח הגדול שהיה מבוזבז בעבר על הרווחים שבין הספות השונות שהרכיבו את הריהוט הסלוני בעבר. אצלנו בדיבאני סנטר קיימים מבחר הגדלים המגוון והוורסטיליות המאפיינת את פינות הישיבה הפינתיות מאפשרות גם לבעלי סלונים קטנים ליהנות ממותרות מפנקות כמו משענות ראש ויד רכות ומתכווננות, ריקליינרים לרגליים ורכיבים נוספים, שעד כה, היו שמורות רק לרוכשי סלונים גדולים יותר.

מערכות ישיבה פינתיות
מערכות ישיבה פינתיות סלון פינתי מבית דיבאני סנטר

אז באיזה צד אתם מעדיפים את השזלונג שלכם?

אחד היתרונות הגדולים שמצויים במערכות ישיבה פינתיות ואינם מצויים במערכות ריהוט סלוניות אחרות, הוא היכולת לספק מספר גדול של מקומות ישיבה, מבלי להעמיס על החדר ומבלי ליצור תחושה כי החדר איננו זורם מבחינה ויזואלית. הצמדתו של השזלונג לקיר המרוחק בעוד רגלו הארוכה של הר' ממוקמת בצמוד לקיר שממול לטלוויזיה, יוצרת תחושה של חלל פתוח, ממנה נהנים בעלי סלונים קטנים, בינוניים ואף גדולים. היעדרן של משענות היד (המפרידות בין יחידות הריהוט השונות במערכות סלוניות שאינן מערכות ישיבה פינתיות) אף הוא מפנה מקום נוסף ויוצר תחושה של זרימה בין חלקי המערכת השונים, הספה העיקרית והגדולה והשזלונג.

מעוניינים במערכת ישיבה מעוצבת שלא מתפשרת על נוחות ואיכות?

יועצי המכירות המומחים של דיבאני סנטר מחכים לכם באחד מסניפיה של הרשת וישמחו לעזור  לכם לאורך כל תהליך בחירת הריהוט בתשובות מקצועיות ופתרונות יצירתיים לכל גודל סלון, וידאגו שתצאו מרוצים ומסופקים לאורך שנים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן