סלון פינתי מבד

wsi imageoptim Divani  0041 BLUE MOON

סלון פינתי מבד – תסגרו את הפינה

סלון פינתי מבד הוא פתרון מושלם להרבה בתים. הוא מאפשר לחסוך בשטח הסלון, ויוצר פינת ישיבה מרווחת, נעימה ובתנאי שהיא מותאמת במבנה לחלל הסלון הקיים. כיום סלון פינתי הפך להיות מוצר מוביל בתחום מערכות הישיבה. כמובן שלכל סלון ניתן ליצור מבנה אחר ובכך, על אף שסלון פינתי ממוקם בפינה, הוא עדיין יכול להיות מקורי, אופנתי ומושך את העין. בשביל סלונים מעוצבים איכותיים, חשוב לבחור ברשת ריהוט ידועה ומכרת ואשר מתמחה בייצור סלון פינתי מבד באיכות גבוהה ובהתאמה אישי לפי צרכי הלקוח.

מה לבדוק כשקונים סלון פינתי?

כאשר מעצבים סלון, כדאי לחשוב על סלון פינתי, משום שהוא פתרון נוח לניצול מקסימלי של פינות החלל. יתרונו של הסלון הפינתי מהווה מימד נוסף לעיצוב הכולל בסלון ולרוב יתמזג היטב עם שאר פריטי העיצוב ביופי ובמראה. ישנם סוגים שונים של עיצובי סלונים וכדאי ללכת על אחד הסוגים אם כי ניתן גם להתאים עבורכם סלון פינתי בעיצוב ובהתאמה אישית. מגוון הסגנונות של הסלון הפינתי מבד מתחלק לשלושה סגנונות:

  • מודרני – סלון בקווים עכשוויים עדכניים, פינת ישיבה עשויה מבד חלק באיכות גבוהה וצבע בהיר השולט על הסגנון זה.
  • מסורתי/קלאסי – סגנון שמרני, בעל קווים ישרים, מרובעים, צבעים כהים המעניקים אווירה חמימה ונעימה.
  • סלון מבד מעוצב – מלא בעיצובים מסוגננים, שילוב של עץ או מתכת ובדים מקושטים בהדפסים שונים התואמים את העיצוב של החלל כולו.

כמו כל בחירת סלון גם בבחירת סלון פינתי יש חשיבות רבה גם לנושא הנוחות, ואיכות המוצר. הקפדה על מרכיבי החומרי גלם באיכות ועמידה בכל התקנים הדרושים, ומענה מושלם לפי הצרכים שלכם, יספקו לכם סלון איכותי ועמיד לאורך שנים.

רשת הריהוט של דיבאני סנטר, הינה הרשת המובילה בתחום ומייצרת סלונים מעוצבים מעור ובד משובח בסגנונות שונים לרבות סלון פינתי מבד. כרשת ותיקה ומנוסה ובעלת מוניטין בינלאומי, מייצרת דיבאני סנטר מבחר של סלונים פינתיים בהתאמה אישית ובעיצובים ייחודיים ומקוריים על ידי מיטב מעצבי הבית. כמו כן החברה מייצרת את הסלון הפינתי מחומרי גלם באיכות גבוהה במיוחד ועמידה בכל התקנים מהמחמירים בעולם. בתהליך הייצור משלב ייצור והרכבת הבסיס דרך ריפוד ותפירת הבדים נעשית תחת סדרת בדיקות איכות לכל שלב ועד למסירת המוצר בבית הלקוח.

סלון פינתי מבד
מערכת ישיבה פינתית 100% בד דגם MODEM

בדיבאני סנטר תוכלו להנות ממבחר עשיר ומצוות מיומן של עובדים בעלי ניסיון שילוו אתכם בתהליך הבחירה והתאמה מדויקת לעיצוב הסלון בביתכם, דרך בחירת סגנון הסלון, קושי או רכות הריפוד, בחירת הבדים ועוד.

זה הזמן שלכם להגיע ולהתחדש בסלון פינתי מבד באיכות וטיב מוצר ללא פשרות במחירי מבצע מיוחד ותנאי תשלום נוחים. היכנסו לאולם התצוגה הקרוב לביתכם ותממשו את חלומכם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן