סלונים מבד

בחירת הריהוט בבית היא ללא ספק אחד החלקים היותר מהנים בתהליך העיצוב הפנימי של הבית. עד לפני כמה עשורים, בחירת הריהוט התבצעה ללא קשר מוגדר בין החלקים השונים בבית וללא כוונת מכוון. תחום העיצוב הפנימי התפתח מעט מאוחר יותר, אם כי בקרב אוכלוסיות מסוימות היה נהוג להעניק מראה ייחודי וכוללני לבית זה מכבר. סלונים יוקרתיים מבד או מעור משפרים מאד את המראה של החלל הפנימי בסלון. סלונים מהסוג הזה מעניקים לבית מראה צעיר ואיכותי, למרות שמדובר למעשה בסלונים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר. מהם סלונים מבד ומה ההבדל בינם לבין סלונים מסוגים אחרים? מה היתרונות של סלונים מבד על פני אלה המצופים עור? היכן אפשר להשיג מבחר גדול של סלונים באיכות הגבוהה ביותר? להלן התשובות.

סלונים מבד, סלונים מעור וההבדלים ביניהם

למעשה, סלונים יוקרתיים מבד וגם סלונים מעור, מיועדים לאותה המטרה עצמה – אירוח וישיבה בחדר המגורים. שני הסוגים של הסלונים חייבים להיות נוחים מצד אחד ובעלי מראה מרשים ויוקרתי מצד שני. זאת, הן במטרה לספק את הצרכים של הדיירים בבית ושל האורחים לזמן איכות שאפשר לבלות אותו ברוגע והן במטרה להעניק לבית את המראה היוקרתי והאיכותי הרצוי. עם זאת, ההבדל בין שני הסוגים של סלונים כאמור לעיל נובע מהעובדה שבסלון מעור, הציפוי של הסלון עשוי רובו ככולו מעור, בצבעים ובגוונים משתנים. יש הרואים בציפוי האיכותי מבד דווקא ביטוי ליוקרה ויש הרואים בו ביטוי לאנינות טעם.

היתרונות של סלונים יוקרתיים מבד

היתרון הגדול והבלתי מעורער של סלונים יוקרתיים מבד, נובע מהעובדה שאפשר להסיר את כיסוי הבד בקלות יחסית ולנקות אותו בצורה יסודית. בנוסף, כיסוי בד הוא נוח מאד לישיבה וידידותי מאד בכל מזג אוויר. בנוסף לכל היתרונות הללו, מגוון הצבעים והגוונים שבהם ניתן להשיג סלונים יוקרתיים מבד הוא רחב מאד ומאפשר לכל אחד למצוא את מה שהוא מעוניין בו, בהתאמה לצרכים ולעיצוב הכללי של הבית. מעוניינים לדעת עוד? סלונים יוקרתיים מעניינים אלכם? צרו קשר כבר כעת והמומחים של דיבאני סנטר Divani Center יחזרו אליכם בהקדם להמשך תהליך ההתאמה והקנייה.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן