עוברים לגור יחד

ספה נפתחת למיטה - MADAM

מתחדשים בסלון מבלי לקרוע את הכיס

כשעוברים לגור יחד אם מסיבה רומנטית זוגית ואם מסיבה אחרת כגון שותפים לדירה, כדאי לקחת בחשבון את ההחלטות המשותפות בעיקר בעניין עיצוב הבית החדש. במקרה שאחד הצדדים יהיה דומיננטי יותר בהחלטות על העיצוב הריהוט והמראה הכללי של הבית, יהיה תמיד הצד השני מרגיש , גם אם לא במודע, מעט מקופח ואפילו זר בביתו שלו. לכן חשוב שהסביבה הביתית החדשה תשקף את האישיות של שני הצדדים. במקרה של שותפים ההחלטות יכולות להתקבל יותר בקלות על ידי זה שכל אחד מהצדדים מכניס לדירה כמות שווה של חפצים שהביא אתו לחלל המוגדר מראש כחלקו בדירה, אך במקרה של זוג, העניין קצת מסובך יותר מאחר וההחלטות שיתקבלו ישפיעו על כלל עיצוב חלל הבית ולא רק על "טריטוריה" במקרה של שותפים.

עוברים לגור יחד – פתרונות יצירתיים לריהוט בדיבאני סנטר

עוברים לגור יחד, כמובן שזו גם הזדמנות לתכנון משהו משותף בין בני הזוג שיכול להיות חוויה של יצירה ועשייה משותפת שתתרום לקרבה האישית ביניהם. עצם העובדה שמעצבים חלל מגורים מבראשית ולא נוחתים לעיצוב קיים, מגדיל את הסיכויים לשביעות רצון של שני הצדדים בעיצוב הבית החדש אליו עוברים מסיבה שכל אחד מבני הזוג יכול למעשה להיות יוצר/אומן שמשפיע על איכות חייו בחדר סלון, בחדר השינה ובכל מקום אחר בבית. בחירת הצבעים הכללית של הקירות הריהוט ושאר החפצים, תהווה אלמנט חשוב באווירה שתשרור בבית החדש באופן כללי.
בגדול אפשר לומר שכשצבעים בהירים מקיפים אותנו, הדבר יתרום למצב רוח של אנרגיה ועשייה, יותר מאשר צבעים כהים שמשרים אווירה של רוגע ורצון לנוח בלי להיות פעילים מדי. לכן בחירת הצבעים צריכה לבוא ממקום שמתאים לאישיות של שני הצדדים. במידה ושני הצדדים שונים בכך שאחד הוא נמרץ ונוטה לפעילות יותר האחר, כדאי לשלב צבעים כהים ובהירים גם יחד. שורה תחתונה: כשעוברים לגור יחד כדאי להשקיע קצת מחשבה ותכנון מוקדם לנושא העיצוב ולהגיע להבנות עוד לפני המעבר החדש, דבר שבהחלט יכול לתרום להרמוניה של המגורים המשותפים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן