פינות אוכל מעוצבות שיהיו קנאה לאורחים שלכם!

בעבר הרחוק, פינות אוכל מעוצבות היו מיועדים רק לבני  המעמדות העליונים והעשירים, בעוד שהמעמדות הנמוכים הסתפקו בפינת אוכל פונקציונלית. יחד עם זאת בשנים האחרונות, הלכה ותפסה תאוצה תרבות האירוח, כך שפינות אוכל מעוצבות חדרו לכל שכבות האוכלוסייה ומהוות כיום מרכיב חשוב וחיוני בתכנון ועיצוב של בתים. כמובן שאופן עיצובה של פינת האוכל תלוי בטעם האישי של כל אחד, לצד הסגנון וקו העיצוב של חברות ומעצבים. מעבר לכך, עיצוב של פינת אוכל מתחשב במיקום המיועד לה, בין אם היא תהיה חלק מחלל המטבח, הסלון, חדר נפרד או אזור מעבר. כל חלל ישפיע באופן מהותי על סגנון העיצוב של פינת האוכל, שאמורה להיות בעלת עיצוב דומה או משלים, כאשר האפשרות היחידה ליצור פינה ייחודית ונבדלת בסגנונה היא במקרה בו הפינה ממוקמת בחדר משלה.

פינות אוכל מעוצבות בלבן מבית דיבאני סנטר

אם גם אתם רוצים להתחדש בפינת אוכל ייחודית ואיכותית שאפילו תעורר קינאה בקרב האורחים שלכם? חשוב לבחור בפינת אוכל העונה מצד אחד על הצרכים שלכם ועל העיצוב הכולל בביתכם. גם גודל החלל בו ממוקמת פינת האוכל משפיע על בחירת חומרי הגלם שלה וגודלה. לדוגמה, פינת אוכל בחלל מצומצם ומוגבל נדרשת להיות קטנת ממדים, ועדיף עם עיצוב מעודן, בעוד שחלל גדול מאפשר לבחור בפינות אוכל אובאליות, גדולות ומאסיביות. פינות אוכל מהוות עולם ומלואו שמקורותיו שאובים עוד משחר ההיסטוריה. בשל כך הבחירה בפינת אוכל נכונה מורכבת ממספר רב של שיקולים, ובעיקר מסגנון , גודל וצורה מתאימים. מלבד זאת, קיימים עוד מספר פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פינת אוכל כמו: האפשרות להרחבה או הקטנה לפי כמות האורחים, מידת השימוש היומיומי בפינת האוכל, סגנון וטעם אישי.

פינות אוכל מעוצבות - דגם YZAA
פינות אוכל מעוצבות מאת דיבאני סנטר – דגם YZAA

כיום השוק מציע מגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות בצורות ובסגנונות שונים, החל בסגנון קלאסי, כפרי, וינטאג' ועתיק, ועד לסגנון מודרני. יש לציין כי פינות אוכל עשויות ממגוון חומרי גלם, אך הבסיס לפינות אוכל מעוצבות יוקרתיות הינו שולחן אוכל מעץ מלא, עם אפשרות לשילוב של חומרים נוספים כמו זכוכית, עבודות פרזול, אבן וריפודים שונים לכיסאות ובשלל צורות ייחודיות, צבעים טבעיים או מלאכותיים.

פינות אוכל מעוצבות - דגם FLORAA
פינות אוכל מעוצבות מאת דיבאני סנטר – דגם FLORAA

ברשת הריהוט לבית של דיבאני סנטר, תוכלו ליהנות ממבחר עשיר ומגוון של פינות אוכל מעוצבות בעיצוב ייחודי ומקורי, הניתן לייצור בהתאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם ולטעמכם האישי. בבחירת פינת אוכל מבית היוצר של דיבאני סנטר, תוכלו להנות מאיכות ללא פשרות ומרמות גימור ללא מתחרים שיגרום לאורחים שלכם לקנא.

פינות אוכל מעוצבות - דגם MEDIAA
פינות אוכל מעוצבות מאת דיבאני סנטר – דגם MEDIAA

היכנסו לאתר הבית של דיבאני סנטר או שתגיעו לאולמות התצוגה ברחבי הארץ ותיהנו משירות אדיב ומקצועי לבחירת פינת האוכל הבאה שלכם במחירי שווים לכל כיס ובתנאי תשלום חסרי תקדים.

 

דיבאני סנטר – המומחים לריהוט, כעת מספקים ריהוט מעוצב ואיכותי לכל הבית! קראו עוד פה:
דיבאני סנטר – חיפה

שד' ההסתדרות 62
(מול קניון לב המפרץ)

דיבאני סנטר – נתניה

גיבורי ישראל 5
מתחם סיטי פולג
א.תעשייה פולג

דיבאני – ראשון לציון

ילדי טהרן 5 מתחם G2
צמוד לסינמה סיטי

דיבאני – ראשון לציון

לח"י 4 מתחם G1
קומה 2 מעל דקטלון

.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן