פינות אוכל נפתחות לחיסכון במקום

שולחן פינת אוכל - SCAN

איפה כדאי למקם פינות אוכל בבית? איך חוסכים במקום בלי להתפשר על מספר מקומות הישיבה?

פינת האוכל היא אחד המקומות החשובים ביותר בבית. מלבד המקום שתופסת פינת האוכל ביחס לשאר הרהיטים, עליה למלא תפקיד קריטי בכל מה שנוגע לזמן האיכות של המשפחה. כמו כן, הרבה אנשים משתמשים בפינת אוכל לצרכי אירוח ובוחרים אותה מתוך שיקולי תחזוקה כמו קלות הניקיון, עמידות החומר לנוזלים ולכלוך ושכבת הגנה מפני בלאי ושחיקה.

הבעיה היא שגם אם לוקחים בחשבון את החשיבות של פינת אוכל, לא תמיד יש מספיק מקום פנוי לשלב אותה ביחד עם כיסאות. במקרים כאלה, מה שעדיף לעשות זה לבחור מלכתחילה פינת אוכל מודולארית ונפתחת.

פותחים בפניך אפשרויות חדשות של פינות אוכל

בקטלוג של דיבאני סנטר מחכים לך כל הדגמים היוקרתיים והשווים של פינות אוכל. אם ברצונך לבצע טרייד אין על רהיטים קיימים או פשוט להשיג דרכנו פינות אוכל ב-36 תשלומים ו-100% מימון, נשמח להפגיש אותך עם אחד מנציגי החברה.

כיסאות, שולחן והמלצות על פינות אוכל נפתחות

את פינות האוכל כדאי למקם באזור שבו יהיה מספיק נוח לשבת סביב השולחן. לצד השולחן עצמו שיכול כאמור להיפתח, יש גם צורך לבחור את המיקום הנוח עבור הכיסאות. אם רוצים לשלב בין האלמנטים הללו, אפשר גם להכיר את הדגמים הבאים על מנת לתת להם עדיפות:

א. ATLANTIS – דגם ATLANTIS הוא שולחן אוכל נפתח עם פלטה עליונה מקרמיקה. עם מסגרת ויטראז' ברזל וגוף MDF מצופה לכה פורניר שמעליה פלטת קרמיקה מונעת חום קטגוריה 1, אפשר לשלב את דגם ATLANTIS גם בבתים גדולים וגם בדירות קטנות.

ולחן אוכל נפתח פלטה עליונה מקרמיקה דגם ATLANTIS
ולחן אוכל נפתח פלטה עליונה מקרמיקה דגם ATLANTIS

ב. MEDIAA – זו פינת אוכל נפתחת בגימור מתכתי שמתאימה לסגנון עיצוב מודרני. האפשרות לתוספת הרחבה היא של 80 ס"מ, כאשר סך הכל בפתיחה מגיע השולחן למידות מרשימות של 280 ס"מ.

פינת אוכל נפתחת בגימור מתכתי דגם MEDIAA
פינת אוכל נפתחת בגימור מתכתי דגם MEDIAA

פינות אוכל נפתחות – אך המבצעים נשארים

מבצעים חסרי תקדים של דיבאני סנטר יאפשרו לך לרהט מחדש את אזור פינת האוכל של הבית. רוצה ליהנות מהם? כאן המקום להשאיר פרטים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן