חדרי שינה הורים

דיבאני סנטר מדגישה תנאי אחריות VIP לכל לקוח ומאפשרת גם לך לרענן את עיצוב הבית בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. ראשית, אצלנו בקטלוג מחכים לך מגוון רחב של חדרי שינה במחיר נוח ועם אפשרות לפריסה של 36 תשלומים. כמו כן, אנו מציעים 100% מימון על דגמים נבחרים ויכולים להעמיד לרשותך יועץ לבחירת הרהיטים המושלמים לבית ולחדר.

דגמי APAA לחדר שינה בסטנדרט גבוה

חדר שינה בדגם APAA מגיע עם מיטה במידות 200X160 ו-2 יחידות צד מעץ. זה הדגם המושלם לחובבי סגנון העיצוב הכפרי, כי הוא נשען על טהרת השימוש בעץ ואף מדגיש סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.

בעסקה משתלמת על דגמי APAA ניתן לקבל קומודה 3 מגירות עם אפשרות להוספת ערכת תאורה וחיסכון במקום. במידה והחלל הפנוי בחדר שלך מאפשר את זה, כדאי לנצל גם את היתרונות של  2 מגירות צד עם אפשרות להוספת ערכת תאורה. בכל מקרה, כדאי לדעת שהמבנה של דגמי APAA הוא MDF פורניר אגוז או אלון, ו/או מט ציפוי לכה.

חדר שינה מדגם APAA
חדר שינה מדגם APAA

ריפוד עור או בד בדגמי DIAMOND: איזה חדר שינה עושה לך את זה?

דגמי DIAMOND מאפשרים לך להגשים חלום ולבחור בין חדרים לשינה עם בסיס מיטה בריפוד עור או בד. זה אולי נראה שולי, אבל מיד אחרי שהמיטה תתמקם במרכז החדר כבר לא יהיה אפשר להתעלם מהנוכחות של פלטת הצבעים ואיכות חומרי הגלם.

חדרי שינה הורים בדגם DIAMOND מגיעים עם 2 סוגי רגליים לבחירה ואפשרות לגדלים של 90/120/140/160/180. כמו כן, כדאי לדעת שצבעי הבד או העור הם כמעט אינסופיים ולכן קל לעצב את חלל הפנים של החדר באופן שמתכתב עם הסלון או המסדרונות ויוצר תחושה הרמונית בבית.

חדר שינה דגם DIAMOND
חדר שינה דגם DIAMOND

חדרי שינה מושלמים הם הפתח לאיכות החיים שלך

חברת דיבאני סנטר תיתן לך גב הרבה אחרי שהעסקה תסתיים. אנו נסביר לך על תחזוקה נכונה של חדרי שינה הורים לרבות המיטות והרהיטים, נלווה אותך במוקד שירות לקוחות פעיל וזמין וגם נציע טרייד אין שישפר את איכות החיים שלך. רוצה לדעת איך ייראה החדר הבא שלך? נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן