טיפים לניקוי רהיטי עור

מערכת ישיבה - MONCLER

טיפים שיעזרו לכם לנקות את סלון העור שלכם

הבחירה הטובה ביותר למערכת ישיבה בבית, היא מערכת ישיבה העשויה מעור איכותי. כאשר ישנם ילדים בבית, התחזוקה הטובה ביותר היא רהיטים העשויים מעור, היות והם אינם סופגים כתמים. יש לבצע תחזוקה שהיא קלה ובמאמר זה אביא כמה טיפים לניקוי רהיטי עור. כאשר אתם רוכשים תכשירי ניקוי המיועדים לעור, יש לנסות את התכשיר על פינה נסתרת במערכת הישיבה, על מנת שתהיו בטוחים כי התכשיר אינו חזק מדי והוא יזיק למערכת הישיבה העשויה מעור. יש לנקות את העור תחילה מאבק, באמצעות מטלית לחה אך ספוגה היטב. לאחר שהסרתם את האבק, יש למרוח רקם מיוחד המיועד לשמירה והברקה של העור.
סלוני עור, הם הרבה יותר עמידים מסלונים העשויים מבד. לא יהיה לכם פחד שיהיו בו כתמים אך יש להקפיד על תחזוקה שוטפת וכן קבלו טיפים לניקוי ספות עור מהמוכר בחנות הרהיטים שימכור לכם את מערכת הישיבה מעור.
ספה
טיפים לניקוי רהיטי עור

מה אסור לעשות בתחזוקה שוטפת של רהיטים מעור?

אסור בהחלט להשתמש בחומרי ניקוי אגרסיביים כמו אקונומיקה שיכולה להרוס קליל את מערכת הישיבה מעור. גם ספוגי פלא למיניהם, יכולים להיות הרסניים ולקלף את שכבת הצבע ממערכת העור. חשוב כי יהיו לכם כמה טיפים לניקוי רהיטי עור, היות ומערכת העור היא יקרה יותר משאר מערכות הישיבה העשויות מבדי ריפוד שונים. חשוב, כי מערכת הישיבה מעור, לא תהיה חשופה לשמש, שכן שמש ומקור חום, עלולים לייבש וגרום לעור להיות דהויים וחבל. מערכת ישיבה מעור, עשויה משלוש שכבות, הראשונה היא שכבת העטור, השנייה שכבת הצבע והשכבה השלישית היא הלקה המגינה על שכבת הצבע.

ניקוי העור בחלב פנים או חומר המיועד לעור

ניתן לנקות את העור גם עם חלב פנים. ישנם טיפים לניקוי רהיטי עור שאולי לא ידעתם עליהם. בדרך כלל, ממש כמו עור הפנים שלנו, גם מערכת ישיבה ורהיטים העשויים מעור, זקוקים ללחות על מנת שהעור לא יתייבש ויירא יבש ומקומט. אסור לנקות מערכת ישיבה מעור או רהיטים אחרים העשוי מעור עם סקוטש גם אם ראיתם כתם. את הכתם, יש לנקות באמצעות ניגוב עם מטלית לחה.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן