כורסאות – לא רק נוחות, סטייל גם!

כורסאות – לא רק נוחות, סטייל גם! סלון הבית מורכב מהרבה אלמנטים, כמו ריהוט, תאורה, וילונות, חפצי נוי, ועוד, אולם אחד האלמנטים החשובים בעיצוב הסלון לבית הוא בחירת כורסאות שישרתו אתכם למשך שנים רבות, ושיעניקו לכם נוחות מרבית, אך גם מראה וסטייל אלגנטי ומעוצב. כורסאות הן חלק ממערכות הישיבה בסלון. לרוב יש לנו מערכת ישיבה, פינתית או תלת מושבית פלוס דו מושבית, וכמובן, כורסא המשתלבת היטב בעיצוב הכולל של החלל. כיום גם בבתי עסק ומשרדים תוכלו למצוא מבחר מרשים ביותר של מערכות ישיבה לסלון, בטווחי מחירים שונים, כל אחד יוכל לרכוש כורסא מרשימה ומעוצבת על פי טעמו האישי ותקציבו הכספי.

כורסאות מעוצבות בדיבאני סנטר

לפני שאתם רוכשים כורסאות חשוב להתחשב בשאר האלמנטים בחלל ולרכוש אחת שתתאים לסגנון העיצוב הכללי של החלל, זאת לשם יצירת הרמוניה וסטייל המותאם לטעמכם האישי ולצרכים שלכם. ברשת הריהוט היוקרתי של Divani Center המתמחה בייצור כורסאות מבד או מעור משובח בעיצוב ייחודי ומקורי, תוכלו לבחור במספר גדול ועשיר של הכורסאות המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד בעיצוב ובסטייל יוקרתי מקורי.

כורסא מבד דגם VIP
VIP כורסת בד 3D מסתובבת

כשתגיעו לאחד מאולמות התצוגה בסניפי הרשת ברחבי הארץ או תכנסו לאתר הבית ברשת, תוכלו להתרשם ממבחר איכותי של כורסאות בסטייל יוקרתי. כורסאות הנוחות והאיכות של Divani Center, מיוצרים בתהליכי ייצור קפדניים ביותר תוך שימוש בחומרי הגלם בעלי האיכות הגבוהה ביותר והעומדת בכל התקנים מהמחמירים בעולם.
כל כורסא מהדגמים שתבחרו, ניתן לשלב בה בהתאמה אישית את החומרים השונים במבחר צבעים, טקסטורות ומרקמים. כמו כן תוכלו לבחור את הסגנון המועדף עליכם מרטרו, סגנון קלאסי, סגנון מודרני ושילוב של ריפודים מעור ומבד ומבנה כורסא ייחודי מעץ או ריפוד מלא, מתכת ועוד. ב- Divani Center מציגים מבחר של מערכות ישיבה עור ובד בעיצובים מיוחדים, ומזמינים אתכם ליהנות מכורסאות ברמה שעוד לא הכרתם.

הכורסאות עור מיוצרות בסגנון עכשווי ומודרני ומעניקות לכם רהיט ייחודי שילווה אתכם לאורך זמן. מערכות הישיבה מבד, רכות ונעימות, ומיוצרות במבחר צבעים. אתם מוזמנים להגיע לאולמות התצוגה ולהתרשם ממבחר הכורסאות המעוצבות בסטייל ייחודי. צוות העובדים ילווה אתכם בכל תהליך הבחירה ואתם תהנו ממחירים שווים לכל כיס, בתנאי תשלום נוחים לבחירה המושלמת והמשתלמת ביותר עם כורסאות הנוחות של Divani Center בסטייל ייחודי.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן