סלון מעוצב לבית

מערכת ישיבה - FOX

בחירת סלון לבית בין אם מדובר בסלון קלאסי של מערכת ישיבה 3+2+1 או אם מדובר בסלון פינתי, סלון עם 2 ספות תלת ודו מושבי או ספה אחת גדולה וכורסאות משלימות הן בחירה לא פשוטה. מבחר הדגמים והסגנונות לא תמיד יתאימו לגודל ולעיצוב הכולל בבית. בחירת סלון מעוצב לבית המשלב צרכים, פנאי, בילוי ואירוח העונה על כל הפרמטרים, מחייב חשיבה ותכנון מוקדם בעבור הצרכים, הטעם האישי ואורח החיים שלכם.

סלון מעוצב לבית: מגוון, שירות ואיכות

בבחירת סלון מעוצב לבית, יש להתחשב במרחב החלל הקיים. בבניה המודרנית, הסלון, פינת האוכל והמטבח מהווים חלל ציבורי אחד, סלון בצורת האות "ר" מהווה פתרון מושלם, אך לא תמיד מספק מענה מושלם. ישנו גם סלון מעוצב בצורה של ספה מאורכת וגדולה בתוספת 2 כורסאות המעניק לכם עיצוב מודרני, קליל, יוקרתי המשדר חדשנות. שימוש בסלון המעוצב שתבחרו יכול לשמש גם להפרדה ומחיצה דמיונית בחלל הפתוח או לחילופין להצמידו לקירות החלל על מנת להעניק לכם מרחב פתוח.

CESAR סלון מעוצב לבית
CESAR – מערכת ישיבה מעור עם הדום נשלף

לאחר שהחלטתם על הסגנון והקונספט הייחודי, יש לבחור בסלון העונה על הצרכים שלכם ומתחשב בבני הבית. אם בביתכם יש ילדים קטנים הרי שהבחירה צריכה להיות מותאמת ולזה יש משקל רב בבחירת סוג חומרי הגלם המרכיבים את הסלון המעוצב, סוג הריפוד, עור או בד משובח ודוחה כתמים וכמובן עיצוב תואם לשאר פריטי הבית והחלל הספציפי.

סלון בד דיבאני סנטר
סלון בד דיבאני סנטר

סלון מעוצב לבית כולל מערכות ישיבה מבד או מעור, שולחנות לסלון במידות וגדלים שונים, מזנונים ויחידות צמודות קיר וכמובן מבחר של אקססוריז, כריות נוי, גופי תאורה מותאמים אשר יחד יוצרים סלון מעוצב המשדר יוקרה איכות ונוחות. ברשת הריהוט לבית היוקרתי של Divani Center, תוכלו לרכוש סלון מעוצב לבית הדואג לכל הפרטים ומעצב לכם את החלל בצורה המושלמת והמשתלמת ביותר.

 סלון מעוצב לבית
כורסאות – לא רק נוחות, איכות גם!

רשת Divani Center הוותיקה והמובילה בתחום הריהוט לבית אשר מקורה בצרפת, הצליחה לרכוש לעצמה מוניטין וניסיון רב במדינות שונות ברחבי העולם וגם בישראל. החברה מתמחה בתחומי הריהוט לבית ובסלוני העור האיכותי בעיצוב מקורי וייחודי הנעשה בשיתוף עם הלקוח ובהתאמה אישית העונה על הצרכים, התקציב והטעם האישי של כל אחד ואחת. סלון מעוצב ברמת גימור מושלמת של Divani Center, מעניקה לכם חוויה של עיצוב חדשני ומודרני, נוחות מפנקת, יוקרה ועמידות לאורך שנים רבות.

שולחן סלון מעוצב

 סלון מעוצב לבית
שולחן סלון יוקרתי מבית דיבאני סנטר

ברשת Divani Center, מעניקים לכם אחריות מלאה על מבחר המוצרים המכילים את הסלון המעוצב בביתכם. כל מוצרי החברה, מיוצרים תחת הקפדה על כל תהליכי הייצור תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והעומדים בכל התקנים והדרישות מהמחמירות בעולם. שילוב של תהליכי ייצור קפדני, עם מיומנויות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם יאפשרו לכם לקבל סלון מעוצב לבית ומושלם המשדר איכות ויוקרה ברמה הגבוהה ביותר.

 שולחן סלון דגם ABAA
שולחן סלון דגם ABAA מבית דיבאני סנטר

צוות המומחים של Divani Center, מזמין אתכם להיכנס לאתר החברה או להגיע לאחד מאולמות התצוגה בסניפי הרשת בארץ, ולקבל ליווי צמוד ואישי, בתכנון ועיצוב הסלון המעוצב הבא שלכם. החברה מעניקה לכם אחריות מלאה ושירות אישי לאורך שנים גם לאחר הרכישה במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. זה הזמן שלכם, לעשות את הבחירה הנכונה ולהתחדש בסלון מעוצב לבית מבית היוצר של Divani Center.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן