פינות אוכל בדיבאני סנטר

פינות אוכל ביתיות מזמנות לנו חוויה ייחודית. הן מהוות חלק עיקרי בעיצוב חללי הבית ומשמשות בעיקר לאירוח וסעודות משפחתיות. בזמן תכנון רכישת פינת אוכל יש להתחשב במספר גורמים, על מנת שתוכלו ליצור חלל אירוח נעים ומזמין בביתכם. בבחירת פינות האוכל, יש לבחון את גודל השטח המיועד, האם במקום ישנם קירות או עצמים אחרים המגבילים אותנו בזמן הרחבת השולחן? האם יש דרכי גישה נוחות? האם ישנה מספיק תאורה ועוד. כיום, בבניה המודרנית הסלון, פינת האוכל והמטבח נבנים כיחידה אחת של חלל פתוח, ולכן חשוב לבחור בפינות אוכל ביתיות אשר יהוו חלק בלתי נפרד מעיצוב כל הבית ושהפריטים המרכיבים את פינת האוכל ישתלבו היטב מבחינת הצבעים, הקונספט, הסגנון וכמובן חומרי הגלם השונים.

פינות אוכל בדיבאני סנטר
פינות אוכל ביתיות: YZAA

ברשת הריהוט היוקרתי והבינלאומי של Divani Center, תוכלו לבחור משלל הדגמים של החברה את פינת האוכל האולטימטיבית ואשר תשלב היטב בעיצוב כל הבית, ותתאים לשאר הריהוט כמו הסלון ומערכות הישיבה בביתכם. רשת הריהוט היוקרתי לבית של Divani Center השקיע רבות בייצור ועיצוב פינות אוכל ביתיות, יוקרתיות אשר מיוצרים בתהליכים קפדניים ביותר משלב בחירת חומרי הגלם העומדים בכל התקנים מהמחמירים בעולם, דרך שלבי הייצור, שילוב החומרים בצורה מדויקת ורמת גימור מושלמת, ועד אספקת המוצר לבית הלקוח. כאשר הלקוח מקבל חוברת הדרכה והנחיות לשמירה על פינות האוכל על מנת שישרתו אותו לאורך שנים רבות ולשביעות רצונו. כחלק משירות הרשת תקבלו אחריות מלאה על המוצרים והאביזרים השונים כולל שירות ויחס אישי לכל בעיה למשך שנים רבות לאחר הקניה.

פינת אוכל נפתחת דגם ATLANTIS
פינת אוכל נפתחת דגם ATLANTIS

פינת אוכל נפתחת

ברשת Divani Center, באולמות התצוגה בסניפים הפזורים ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט תוכלו ליהנות ממבחר דגמים וניתן לייצר עבורכם פינת אוכל איכותיות ויוקרתיות בעיצוב ובהתאמה אישית העונה על הצרכים והתקציב שלכם. לרשת מבחר דגמים של פינות אוכל באיכות גבוהה וללא פשרות תוך שימוש בחומרי גלם שונים בשילוב, עץ מלא, פלטות זכוכית מחוסמת או פלטה קרמית, מסגרות ושלד מתכת איכותית וכמובן כיסאות תואמים בריפוד איכותי לבחירה של בדים ועור אמתי באיכות גבוהה במיוחד וברמת גימור מושלמת.

פינות אוכל ביתיות
פינות אוכל ביתיות: MEDIAA

לחברה מבחר דגמים הניתנים לעיצוב והתאמה אישית לבחירתכם : פינות אוכל עגולות דגם Dolce עם פלטה עליונה משיש איכותי ורגל מתכת מעוגלת בעיצוב מושלם. פינת אוכל נפתחת מדגמים שונים כמו: דגם Lunaa או Viaa בשילוב פלטות זכוכית או קרמיקה, מסגרות עץ מלא וכסאות בעיצוב תואם ומושלם. ישנם גם פינות אוכל בעלי מידות שונות קבועות או נפתחות עם אפשרויות הרחבה שונות כולל הרחבה דו צדדית.

פינות אוכל ביתיות
פינות אוכל ביתיות: KOPLAA

פינות אוכל ביתיות בדיבאני סנטר

צוות המומחים של רשת Divani Center, ילוו אתכם בכל שלבי התכנון והבחירה, יתאימו את פינות הואכל בהתאמה לעיצוב הכולל של הבית, וידאגו לספק לכם את הבחירה במהירות האפשרית, וברמת גימור מושלמת. במעמד הרכישה תקבלו תעודת אחריות הכוללת את אחריות היצרן וכן הנחיות חשובות ביותר לתחזוקה ולטיפול בריהוט היוקרה. אם גם אתם רוצים להנות מפינת אוכל מושלמת המעניקה לכם, נוחות, איכות ועיצוב יוקרתי במחירים שווים לכל כיס? היכנסו לאתר הרשת או תגיעו לאחד מסניפי הרשת ותרכשו את פינת האוכל המושלמת והמשתלמת ביותר ולשביעות רצונכם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן