כורסאות עור איכותיות לבית ולמשרד

דיבאני סנטר גאה להציג מערכות ישיבה מעור שיכולות לשדרג את סלון הבית שלך באופן מיידי. אם כבר הבנת את יתרונות העור על גבי מערכות ישיבה אבל לא הצלחת להשיג מימון להגשמת החלום, נוכל להציע לך טרייד אין על רהיטים קיימים ופריסה ל-36 תשלומים.

כמו כן, אנו מספקים 100% מימון על כורסאות עור איכותיות ומיד אחרי שנקבל את פרטיך נוכל לצרף אותך לרשימת הלקוחות המרוצים.

KELVIN GIORMANI דגם 548 – כל הסיבות לבחור כורסאות עור

כורסא מעור איטלקי מבית KELVIN GIORMANI דגם 548 תוכיח לך שאפשר לשלב בין סטייל, נוחות ופונקציונאליות. קודם כל, זו כורסא שמיוצרת מעור פרה 100% ועל בסיס מבנה עץ מיובש בכבשן מחוזק בעץ לבוד ידידותי לסביבה. מבחינתך, המשמעות היא מקסימום עמידות ואופנה במינימום מאמץ.

שנית, כורסת KELVIN GIORMANI דגם 548 מגיעה עם דוגמת טווס וכך מושכת תשומת לב שמספיקה גם לשאר החדרים בבית. כמו כן, אנו ממליצים לראות מקרוב את הכורסא בשביל להתרשם מבסיס המושב שהוא קפיץ מפותל מחוזק בכבל לעמידות בעומסים כבדים – אך בטוחים בשביעות הרצון שלך מהמושב שמלא בפוליאוריטן דחוס עם שכבת סיבי פוליאסטר. אין טוב יותר מזה.

כורסא מעור דגם 548
כורסא מעור דגם 548 KELVIN GIORMANI

KELVIN GIORMANI דגם 543A – מרימים את הרף עם כורסת עור בסלון ובמשרד

כורסאות KELVIN GIORMANI דגם 543A מתאימות גם לבית וגם למשרד. כאן הרף עולה עוד קצת למעלה בעוד הריפוד הוא עדיין מעור פרה 100%, המבנה הוא עץ מיובש בכבשן מחוזק ובסיס המושב הוא קפיץ מפותל.

במילים אחרות, KELVIN GIORMANI דגם 543A היא כורסא שמתאימה למי שלא מפחד לחשוב מחוץ לקופסא. המראה האלגנטי מתכתב עם סגנון עיצוב מודרני ולכורסא הזו יש המון נוכחות גם בסלונים ומשרדים עמוסים. אם ברצונך להתרשם ממנה מקרוב, נשמח לשמור לך אותה באחד מאולמות התצוגה.

כורסא מעור מדגם KELVIN GIORMANI – 543A
כורסא מעור מדגם KELVIN GIORMANI – 543A

המרחק בינך לבין כורסת עור מעולם לא היה קצר כל כך

נציגי דיבאני סנטר מזהים עם החלום שלך לשבת על כורסאות עור איכותיות. כעת רק נותר לך לבקש הצעת מחיר דרך האתר – או להגיע כדי לראות את הדגמים הנבחרים שלנו בהקדם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן