חדר שינה שמתאים בדיוק לך

דיבאני סנטר מבינה מה חשוב לך בעיצוב חלל הפנים של הבית ומחזיקה עבורך שלל מוצרים בקטגוריות נפרדות. בין היתר, אנו מעדכנים את המבצעים לפי הצרכים של קהל הלקוחות ושמים דגש על הפרטים הקטנים. זה בא לידי ביטוי בבחירה מוקפדת של חומרי גלם וגם באופן שבו הרהיטים שלנו משתלבים בחדרים השונים של הבית.

חדרי שינה של בני מלוכה: דגם ROYAL

דגם ROYAL מגיע עם בסיס מיטה בריפוד עור או בד ועם 5 סוגי רגליים לבחירה. עוד קודם לכן, צריך לציין שמדובר על דגם שמיוצר באיטליה ולכן עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. מבחינתך, המשמעות היא שלא צריך לשפץ את כל החדר והבית – אלא רק להחליף את הרהיטים שתופסים בו את הכי הרבה נוכחות ותשומת לב.

את דגמי ROYAL ניתן להשיג עם ארגז מצעים נפתח ובגדלים של 90/120/140/160/180 ס"מ. אם אין באפשרותך לדעת איזה דגם הוא המתאים ביותר לחדר שלך, נוכל להעמיד לרשותך את אחד היועצים שלנו לבחירת חדרי שינה יוקרתיים.

חדר שינה מדגם ROYAL
חדר שינה מדגם ROYAL

דגמי FLOWER מכניסים צבע לחדרי שינה ביתיים

חדרים בדגמי FLOWER הם ככל הנראה מה שחיכית לו על מנת לרענן את מראה החדר הכי חשוב ואינטימי בבית שלך. מלבד בסיס מיטה בריפוד עור או בד ואפשרות לבחירה בין 2 סוגי רגליים, את דגמי FLOWER ניתן להשיג בגדלים 90/120/140/160/180 ס"מ ובספקטרום רחב של צבעי עור ובד.

כבר במעמד הרכישה אנו נספק עבורך תעודת אחריות מלאה עם אחריות יצרן על דגמי FLOWER וכל דגם אחר שימצא חן בעיניך. מטרתנו היא לחסוך עבורך זמן וכסף עם פריסת תשלומים נוחה, אך לא פחות חשוב לנו שבני המשפחה שלך יהיו מרוצים.

חדר שינה מדגם FLOWER
חדר שינה מדגם FLOWER

הבית שלך לעיצוב חדר שינה

החדר שבו הולכים לישון קובע איך נתעורר בבוקר ומה תהיה התפוקה שלנו בעבודה, בלימודים ובחיים האישיים. לפיכך, אנחנו נהיה הבית שלך לעיצוב מחדש של החדר ולעדכן אותך לגבי מבצעים והטבות.

אם ברצונך לחדש את חדרי שינה עם פתרונות מימון נוחים, כדאי לדעת שאנו מאפשרים לבצע עסקה עם 100% מימון או ב-36 תשלומים. נשמח לשמוע ממך!

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן