קניית ספות לבית

אנחנו בדיבאני סנטר רהיטי יוקרה קניית ספות לבית מאמינים שיש חשיבות גדולה בבואנו לרכוש ספה לבית. הספה שנמצאת אצלך בסלון, בחדר המשפחה ואפילו בקליניקה משמשת אותך שעות רבות בשבוע. בין אם הישיבה עליהן תהיה בזמן צפייה בטלוויזיה ובין אם הישיבה תהיה לצורך אירוח, הנראות שלהן והנוחות חייבות להפוך כל רגע לחוויה וכאן בדיבאני סנטר אנחנו מציעים לך את החוויה המושלמת.

הספות המושלמות נמצאות בקטלוג שלנו

אספנו בקפידה מבחר ספות הטובות והיפות ביותר וריכזנו את כולן תחת קורת גג אחת. אנו מאמינים כי הנוחות בבית שלך היא קריטית לתחושה הנעימה מדי יום. המטרה שלנו היא לעזור לך לעצב בית שכיף להתגעגע אליו ובהתאם בחרנו את שלל הרהיטים.

דגמים מומלצים

בחירת ספה לבית מעולם לא הייתה פשוטה יותר. בדיבאני סנטר אנו מאפשרים לך לבצע טרייד אין וליהנות מ-36 תשלומים והופכים את חווית הקנייה למהנה. הקטלוג מציע לך שלל אפשרויות ובניהן אפשר לראות את שני הדגמים הבאים:

ספה מדגם KELVIN GIORMANI 542

הספה מתאפיינת בקווים עגולים אשר מעניקים מראה יוצא דופן לחלל. זוהי מערכת ישיבה מעור המשלבת בין מראה מעוצב ברמה גבוהה לבין נוחות מקסימלית בעת הישיבה. הכיסוי עשוי עור פרה והמבנה היציב ניתן תודות לשימוש בעץ מיובש בכבשן.

זוהי ספה מושלמת לאירוח ולישיבה נוחה. אם חשוב לך להירגע בבית, שיהיה לך את האזור הנעים שלך, עלייך לשקול את הדגם הנוכחי.

ספה מדגם KELVIN GIORMANI – 542
ספה מדגם KELVIN GIORMANI – 542

ספה מדגם CALYPSO

ספה המגיעה ישירות מאיטליה, עשויה מעור מלא אך ניתן לבחור בכיסוי בד. את הספה ניתן לקנות בדגם שני מושבים או שלושה, לבחירתך. רגלי המתכת מוסיפים למראה הכולל ולבחירתך, ניתן להוסיף משענת ראש, הדום נשלף חשמלי ולהזמין כריות תואמות.

דגם זה הוא קלאסי ויכול להשתלב בסלון, בפינת הטלוויזיה ואפילו בחדר העבודה או בקליניקה הפרטית שלך.

ספה מדגם CALYPSO
ספה מדגם CALYPSO

דיבאני סנטר – הבחירה הנכונה לבית שלך

בדיבאני סנטר מחכה לך קטלוג עשיר, רהיטים איכותיים ונוחות קנייה. אנו מבצעים טרייד אין לרהיטים, מציעים פתרונות מימון ומאפשרים לך לחלק את הקנייה לשלושים ושישה תשלומים. את הקנייה ניתן לעשות בבית, בקלות מהמחשב, ניתן להתייעץ טלפונית עם הנציגים שלנו וכמובן שנשמח לראות אותך באחד מהסניפים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן