מיטה זוגית מומלצת

אילו שיקולים כדאי להפעיל לפני קניית רהיטים לחדר השינה? האם אפשר לבצע את הקנייה גם באינטרנט? עם מי ניתן להתייעץ לפני הקנייה?

בוחרים לפי גודל המיטה והתאמה לחדר הנוכחי

השיקול הראשון יקבע את נוחות החיים שלך בחדר לאורך שנים רבות. עלייך לחשוב על הנוחות שלך בזמן השינה ובו זמנית לחשוב על היכולת לתפקד בחדר ועל שאר הרהיטים שיהיו בו. בחדר השינה יכולים להיות שלל רהיטים ובהם ארון, שידה וכמובן גם מיטה. חשוב מאד שהגישה לכל פריט תהיה קלה ושלא תהיה תחושה של דחיסות. בו זמנית, אם ניתן, כדאי לשקול להעדיף מיטה גדולה ולא רק בגודל זוגי סטנדרטי וזאת כדי ליהנות מהמרחב מדי לילה.

חדר שינה דגם APAA
חדר שינה דגם APAA

שיקול שני – חומרים מהם המיטה הזוגית תהיה עשויה

ישנם שלל חומרים מהם המיטה יכולה להיות עשויה וניתן לראות עיצובים אשר משלבים בין מספר חומרים. העץ והברזל יכולים להופיע יחדיו או רק אחד מהם בכל דגם. עלייך לחשוב מה יתאים לחלל ואיזה חומר מרגיש לך נעים מבחינת הנראות והמגע. במקרה של עיצוב חדר שינה מודרני כדאי לבחון את היכולות של הברזל ואם ברצונך ליצור חדר נעים עם אווירה חמימה, עלייך להסתכל על שלל הדגמים שעשויים מעץ.

שיקול שלישי – בחירת מיטה זוגית מעוצבת

העיצוב של חדר השינה שלך נובע משלל הפריטים שיהיו בו ומהחיבור בין כולם. לכן, בעת בחירת מיטה זוגית מומלצת כדאי להתייחס לצבעים שכבר קיימים בחדר (אלא אם בכוונתך להחליף את כל הרהיטים, הווילונות והשטיח) ובמקביל להסתכל על העיצוב שמוצא חן בעינייך. אם יש לך ספקות אילו מהדגמים יוכלו להתאים לך, אנו מציעים לך להשאיר את פרטייך ומעצב מטעמנו ישמח לעזור לך בכל התלבטות ולכוון אותך בצורה הנכונה.

חדר שינה דגם DRUDY בסיס מיטה בריפוד עור או בד
חדר שינה דגם DRUDY
בסיס מיטה בריפוד עור או בד

מיטה זוגית מומלצת מבית דיבאני סנטר – הגעת אל המקום הנכון

דיבאני סנטר הוא המקום הנכון לקנות רהיטים ובהם גם מיטות. אנו מעמידים לרשותך שלל דגמים ועיצובים, צוות מעצבים מקצועי אשר ישמח לעזור לך לבצע את ההחלטה שלך ובנוסף לכל אלה, פריסה נוחה לתשלומים. אנו מזמינים אותך אלינו לחנות או לקנות ישירות באתר וליהנות מעיצוב מושלם בבית שלך.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן