סלונים מערכות ישיבה בדיבאני סנטר

הגיע הזמן לרענן את המראה של הבית? הרהיטים הקיימים כבר אינם נוחים כפי שהיו נוחים בעבר? זה הזמן להסתכל על הקטלוג ולבחור לבית שלך את המראה החדש והנוח.

באפשרותך להגיע לסניפינו או לחילופין, לבצע בחירה כאן באתר. בכתבה זו נעבור על האפשרויות השונות והיתרונות של כל אחת עבורך.

סלונים מערכות ישיבה וכורסאות בוחנים בסניפים

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתחדש ולחדש את הבית היא דרך הגעה אל אחת החנויות שלנו. בחנות נמצאים שלל רהיטים וניתן בקלות לבצע התאמה בין כל מה שנדרש לך ולבין הבית שלך. לפני ההגעה לחנות מומלץ לבצע מדידות של החלל ולסמן כל חפץ או דבר מה שעשוי להוות מכשול בעיצוב. כמו כן כדאי לצלם את המקום הנוכחי, אפילו עם הספות הקיימות וזאת כדי שיהיה לך קל יותר לדמיין כיצד ייראה המקום לאחר העיצוב החדש. באפשרותך ליצור עמנו קשר מראש ולהיפגש בחנות עם המעצבים שלנו שישמחו לעזור לך לבצע את הבחירה המתאימה עבורך.

מערכת ישיבה מבד דגם ODYSEE
מערכת ישיבה מבד דגם ODYSEE

מתרשמים ממגוון דגמים באתר

אפשרות נוספת שעומדת לרשותך היא קניית סלון באינטרנט. קל היום לשבת בבית, להסתכל על העיצוב הקיים ולבצע עיצוב מחדש. כל שעלייך לעשות הוא להסתכל על האפשרויות השונות הקיימות באתר, להחליט מהו הסגנון המועדף עלייך, לבחון את שלל החומרים בין אם מדובר במערכת ישיבה מבד או במערכת ישיבה מעור ובהתאם ליצור את ההעדפה שלך. ברכישה באינטרנט כדאי להסתכל על המידות של כל פריט, כל ספה, כורסה ושולחן ולהתאים אותם לגודל של החלל. אם אין לך זמן לצאת לחנות או שמספיק לך להסתכל על האפשרויות הקיימות באתר, כל שעלייך לעשות הוא לבחון את הקטלוג ולבצע הזמנה בטוחה.

מערכת ישיבה פינתית מעור מבית KELVIN GIORMANI דגם 437
מערכת ישיבה פינתית מעור מבית KELVIN GIORMANI דגם 437

מתייעצים עם המעצבים שלנו

המעצבים שלנו יכולים לעמוד לרשותך, בין אם ההחלטה שלך היא להגיע אלינו לחנות ובין אם החלטת לקנות ישירות מהאתר. אנו מציעים לך לעבור חוויה של קנייה, בכל דרך שנוחה לך ובנוסף, ליהנות מפריסה לעד 36 תשלומים וטרייד אין. לפרטים נוספים על המעצבים המקצועיים שמכירים את הרהיטים הרבים שלנו, סלונים מערכות ישיבה כורסאות, פינות אוכל, חדרי שינה ועוד. כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך כאן באתר או לפגוש אותנו באחד הסניפים.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן