מיטות זוגיות מומלצות

המיטה היא רהיט בעל נוכחות בולטת בחדר. ההחלטה כיצד ברצונך לעצב את החלל תקבע בין היתר איזו מיטה תתאים לך. כאן, בדיבאני סנטר, אנו מעמידים לרשותך מגוון רחב של עיצובים ומאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את הרהיט המושלם שיקלע לטעם האישי.

התאמה בין המיטה לבין החדר

ישנם מספר פרמטרים אשר חשוב להביא בחשבון בעת עיצוב החלל. הראשון הוא הגודל. חשוב מאד למצוא מיטה אשר מצד אחד תהיה רחבה מספיק ומצד שני תאפשר לך לנוע בחדר בנוחות. כמו כן, המיטה צריכה להיות רחבה מעט יותר מאשר המזרן ובוודאי שלא להיות קטנה ממנו.

מיטות זוגיות מומלצות – דגמים מובילים בדיבאני

כאן מחכים לך שלל דגמים של מיטות זוגיות וכל זה במחירים אטרקטיביים ובפריסה נוחה לעד 36 תשלומים. צפייה בקטלוג היא הדרך להתחיל לעצב את חדר השינה ואנו ממליצים לך להסתכל על שני הדגמים הבאים:

דגם ELTAA

דגם זה הוא של מיטה זוגית עשויה עץ. המיטה מתאימה למזרנים סטנדרטיים ולמזרנים ברוחב 160 ו-180 ס"מ. הבסיס של המיטה עשוי MDF פורניר אגוז או אלון ומציפוי לכה. בחזית ישנו ציפוי לכה או MDF אגוז פורניר או אלון מוכתם.

אפשר להזמין את הדגם הנוכחי עם ערכת תאורת LED וליהנות מחוויה מושלמת בחדר השינה. בסיס המיטה אוחז בתוכו את המזרן ומאפשר לך לישון שינה נעימה, רצופה וללא תזוזות מיותרות של המזרן.

מיטה זוגית מדגם ELTAA
מיטה זוגית מדגם ELTAA

דגם DRUDY

בדגם זה בסיס המיטה יכול להיות מרופד בעור או בבד, לבחירתך. הנראות של המיטה מרשימה מאד תודות לייצור איטלקי מוקפד. בבסיס ישנן ארבע רגליים ולמיטה ארגז מצעים נוח לשימוש. הדגם מתאים גם למיטות בגודל יחיד ועד למזרנים בגודל 180 ס"מ.

באפשרותך להוסיף למיטה משענות ראש מתכווננות ולבקש תוספת של יציאת בלוטות' – שיהיו מובנות בתוך המיטה עצמה.

מיטה זוגית דגם DRUDY
מיטה זוגית דגם DRUDY

לעצב את חדרי השינה ברמה גבוהה ובמחיר נוח

דיבאני סנטר מביאים אלייך מיטות זוגיות מומלצות במיטב העיצובים המרשימים ביותר. הקטלוג העשיר שלנו מציג לפנייך שלל אופציות וכמו כן אליו ניתנת לך האפשרות לחלוקת תשלומים נוחה, אמצעי מימון וביצוע טרייד אין. את העיצובים ניתן לרכוש ישירות מן האתר, בשיחה מולנו ובסניף הקרוב אלייך.

 

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן