מיטות זוגיות מעוצבות

חדר שינה - APAA

איך מעצבים חדרי שינה להורים? כיצד בוחרים מיטה ומזרון?

חדרי שינה מעוצבים משפרים את איכות החיים ומשפיעים לטובה על חלל הפנים בכל רחבי הבית. הורים למשל מתייחסים לחדרי שינה בתור המקום שאמור להעניק להם שקט וכוח להתמודד עם תלאות היום יום, מה גם שלאופי המיטה והמזרון יש השפעה ישירה על הבריאות שלהם. כתוצאה מכך, גברים ונשים בטווח רחב של גילאים מבינים את החשיבות של בחירת המיטה המתאימה עבור החדר הכי חשוב בבית.

הדרך הנכונה לעצב חדרי שינה להורים היא לתכנן בקפידה את ניצול המקום הפנוי. קודם כל, מתחילים עם המיטה כי היא הרהיט הכי גדול ובגלל שהיא קובעת איזה רהיטים אחרים אפשר או אי אפשר לשלב בחדר. בשלבים הבאים אפשר גם להתייחס להיבט הדקורטיבי, לשלב פתרונות אחסון ולעצב את הקירות והריצוף.

המיטה הזוגית שתגרום לך להרגיש בבית

בדיבאני סנטר מקפידים להביא אליך את הדגמים הכי טובים של מיטות זוגיות לחדרי שינה אקסקלוסיביים. אם מוסיפים למשוואה את אפשרויות המימון הנוחות – מבינים למה הקטלוג שלנו עוזר לך להרגיש בבית מהרגע הראשון.

חדר שינה דגם ELTAA
חדר שינה דגם ELTAA

טיפים לבחירת מיטות זוגיות מעוצבות

מיטה שמיועדת לבני זוג צריכה להיות מעוצבת באופן שמחמיא לחדר השינה וגם נוח לשהות ממושכת. את המיטה בוחרים לפי חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לייצר את המסגרת, לפי מידות האורך והרוחב ולפי הגובה. כמו כן, יש להפריד בין המיטה שמשמשת בתור מסגרת לבין המזרון שעליו שוכבים בפועל.

גם את המיטה וגם את המזרון כדאי לבחור לפי הצרכים של בני הזוג וההעדפות האישיות שלהם. בין היתר, אפשר לבחור מיטה ומזרון לפי דרגת קושי וניתן גם להתאים את הדגם המועדף לסגנון העיצוב הכללי של חדר שינה – מודרני, קלאסי, רומנטי, כפרי וכן הלאה.

חדר שינה דגם DIAMOND
חדר שינה דגם DIAMOND

המיטה זוגית, הבחירה אישית

מיטות זוגיות מעוצבות מחכות לך כבר עכשיו בקטלוג המעודכן של דיבאני סנטר. אחרי שתמצא מה שעושה לך את זה, כל שיישאר הוא ליצור קשר עמנו ולבחור האם לשלם במזומן, בטרייד אין או ב-36 תשלומים ב-100% מימון.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן