מיטות זוגיות שכיף לישון בהן

מיטות זוגיות שכיף לישון בהן צריכה להיות איכותית ונוחה ורכישה של מיטה אשר לא מתאימה לצרכים שלך יכולה לפגוע באיכות השינה שלך ובכך באיכות החיים שלך בצורה משמעותית. מסיבה זו, רכישה של כל מיטה צריכה להתבצע רק במקום איכותי אשר מציע מגוון של מיטות באיכות הגבוהה ביותר.

העיצוב של מיטה זוגית נותן את הטון לחדר השינה כולו ובחירה בעיצוב הנכון תכניס אותך לאווירה הנכונה ותעלה לך חיוך על הפנים בכל סוף יום. המסגרת אשר תקיף אותך בשנתך צריכה להתאים לעיצוב החדר ולשדרג אותו כמו שהיא צריכה להגן על המזרן.

מה הם ההבדלים בעיצובים של מיטות זוגיות

מיטות זוגיות מגיעות במגוון רחב של עיצובים, חלקם בעלי משענת ראש בולטת וגוף מאסיבי וחלקם מינימליסטיים. כדי להבין מה העיצוב של מיטת החלומות שלכם מומלץ לראות את האפשרויות השונות הקיימות ולראות איזה עיצוב גורם לך לרצות ליפול למיטה בלילה ולקום ממנה בבוקר. אנחנו רוצים לחלוק אתך שני עיצובים של מיטה זוגית בכדי שיתאפשר לך להתחיל ולדמיין איזו מיטה מתאימה לחדר השינה שלך.

מיטה זוגית מעוצבת FLOWER

עיצוב המיטה הזוגית הזה כולל בסיס בריפוד עור או בד ומשענת ראש מיטה מרשימה. ניתן לבחור את צבע העור או הבד מבין מגוון צבעים רחב ואף להזמין מיטה בעיצוב זה בגדלים שונים. משענת הראש המרהיבה מעצבת את אזור השינה כולו ומשפרת את מראה חדר השינה כמו שאת השינה עצמה.

מיטה זוגית מעוצבת FLOWER
מיטה זוגית מעוצבת FLOWER

 

מיטה זוגית מעוצבת ELTAA

מיטה זוגית העשויה כולה מעץ אשר ניתן לצבוע במגוון צבעים בעלת משענת ראש אלגנטית לה ניתן להוסיף תאורת LED. הבסיס המרחף של המיטה נותן לה מראה יוקרתי ונעים והעיצוב הכללי של המיטה מאיר את חדר השינה. ניתן לבחור מבין סוגי עץ שונים ולהתאים את מידות המיטה לגודל המזרן.

מיטה זוגית מעוצבת ELTAA
מיטה זוגית מעוצבת ELTAA

הגיע הזמן להתעורר ולמצוא את מיטת החלומות שלך

אין דרך טובה יותר לסיים את היום מאשר על מיטה זוגית איכותית בחדר שינה המעוצב בדיוק לפי הטעם שלך. אנחנו מזמינים אותך לראות באתר או באחד הסניפים שלנו את המגוון העצום של מיטות זוגיות ברמה הגבוהה ביותר ולישון במיטה שתמיד חלמת עליה. אנחנו מציעים ללקוחותינו אפשרויות תשלום מגוונות הכוללות טרייד אין, 100% מימון וחלוקת תשלום ל36 חודשים. נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן