הגנה מהרצפה הקרה עם שטיחים לחדר שינה

שטיחים הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של חדר השינה והשטיח הנכון יכול להאיר באור המושלם על חדר השינה שלך. לקראת בחירת שטיח לחדר שינה חשוב לוודא כי השטיח הינו איכותי. שטיח לא איכותי ירגיש לא נעים ויתפורר במהירות, דבר אשר יוביל ללכלוך ואובק בחדר השינה. בניגוד לשידות או למיטה עצמה, שטיח הוא פריט עיצובי אשר לא תופס מקום.

המגע של השטיח הוא חשוב גם הוא וכמו שישנם בדים שהמגע שלהם מועדף על אנשים מסוימים, כך גם המגע של שטיחים. בחירה בשטיח נעים תשדרג כל בוקר בו רגלך תרד מהמיטה ותלטף אותה בכל לילה לפני השינה.

כיצד בוחרים עיצוב לשטיחים לחדר שינה

בעת בחירת השטיח החדש לחדר השינה שלך יש להתחשב בשני דברים, התחושה של השטיח והעיצוב שלו. עיצוב השטיח צריך להשתלב עם שאר העיצוב של חדר השינה אך הוא עדיין יכול להיות נועז ולבלוט. התאמת הצבעים של השטיח לצבעים של חדר השינה היא קריטית בכדי להבטיח שהוא ישתלב וישדרג את העיצוב ולא יהפוך את מראה החדר למבולגן ועמוס. בכדי לעזור לך להבין את ההשפעה של השטיחים השונים על העיצוב הכולל של החדר להלן שתי דוגמאות לשטיחים איכותיים ונעימים למגע המעוצבים בצורה שונה לחלוטין.

שטיח לחדר השינה SATIN

שטיח זה הינו תוצר של אריגת יד והוא עשוי מ-70% אחוז צמר ו-30% אחוז ויסקוזה. הצבע הנעים של שטיח זה משתלב עם עיצובים מודרניים והשילוב של גוונים חומים ולבנים הופך אותו למושלם עם עץ או מתכת. חומרי הגלם האיכותיים הופכים את המגע עם השטיח לממכר.

שטיח באריגת יד דגם SATIN
שטיח באריגת יד דגם SATIN

שטיח לחדר השינה FUNKY

שטיח זה עשוי מ100% אחוז בד פוליאסטר והעיצוב שלו מהפנט. הצבעים העזים משרים אנרגיה נעימה מבלי לגרום לתחושה של בלגן בחדר השינה. שטיח זה יכול להתאים לחדרי שינה צבעוניים או לצבוע חדרי שינה להם חסר צבע.

שטיח 100% בד פוליאסטר דגם FUNKY
שטיח 100% בד פוליאסטר דגם FUNKY

לקום מהמיטה על השטיח הנכון

עכשיו זה הזמן שלך לראות שטיחים לחדר שינה באתר או באחר מהסניפים שלנו, לבחור את השטיח שילווה את הצעדים הראשונים והאחרונים שלך בכל יום וליהנות מאפשרויות תשלום נוחות הכוללות 100% מימון, חלוקה ל-36 תשלומים וטרייד אין.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן