סלון בד ברשת דיבאני סנטר

מערכת ישיבה פינתית משולבת בד ועור דגם ITEM2

מערכת הישיבה בבית היא במרבית המקרים המקום האולטימטיבי המשמש את בני הבית, חלקם או כולם, למטרת מנוחה והתרגעות. גם בעידן המודרני, הנוטה יותר לאינדיבידואליזם, עדיין נחשב חדר המגורים, הוא הטרקלין הישן והטוב, לחדר העיקרי בבית. לא לחינם הוא מכונה בשפה האנגלית LIVING ROOM – חדר המגורים או החדר שבו לכאורה מתנהלים החיים המשפחתיים. אם חדר המגורים הוא החדר המרכזי בבית, הרי שמערכת הישיבה היא החלק המרכזי בחדר המגורים. כיוון שכך, משפחת רבות מקפידות לבחור בזהירות את מערכת הישיבה המתאימה והנוחה ביותר עבורן.

סלון בד ברשת דיבאני סנטר הוא רק אחד מהסוגים של מערכות ישיבה קיימות. בשורות להלן נעסוק במרכיבים השונים של מערכת הישיבה ונמקד את המבט בשתי מערכות מעניינות מבית דיבאני סנטר. האחת היא מערכת ישיבה מדגם ITEM והשנייה היא מערכת מדגם LAGUNE.

סלון בד והיתרונות שלו

היתרון הגדול והברור ביותר של סלון בד ברשת דיבאני סנטר ובכלל, טמון בנוחות הרבה שכלל המשתמשים נהנים ממנה כשהם יושבים על כל אחד מהחלקים של המערכת. מדובר בבדים אווריריים, המונעים הזעה מיותרת ומאפשרים לגוף להירגע ולהתקרר גם בימות הקיץ החמים ביותר. בנוסף, עצם היותו של הסלון מצופה בד, הופך אותו לקל לטיפול ולניקוי. בחלק מהמקרים מדובר בכיסוי נשלף המקל את מלאכת הניקוי. במקרים אחרים ניתן לנקות את הבד באמצעים פשוטים או להזמין ניקוי ספות במקרים שבהם כתמי הלכלוך הם ממש גדולים ובולטים. בניגוד לסלונים מבד, סלונים מעור למשל עלולים להיות קשים לטיפול ובעייתיים מאד אם מצטברים כתמים על גבי העור עצמו.

סלון בד מדגם ITEM דיבאני סנטר
סלון בד מדגם ITEM דיבאני סנטר

סלון מבד מפנק במגוון דגמים

מערכת הישיבה ITEM היא מערכת ישיבה פינתית איכותית המשלבת בד עם עור. המערכת כוללת מנגנון להזזת משענת הספה, ומאפשרת אגב כך העמקת המושב והגברת הנוחות בשימוש בו. מה שמייחד את המערכת הזאת היא העובדה שידיות המושב עשויות לשמש גם ככריות ראש. המערכת השנייה היא מערכת ישיבה מבד דגם LAGUN.

סלון בד מדגם LAGUNE דיבאני סנטר
סלון בד מדגם LAGUNE דיבאני סנטר

המערכת היא בעלת מבנה עץ חזק מאשוח. המערכת הזאת היא בעלת משענת יד ריקליינרים ההופכים את השימוש בה לנוח ואיכותי. צרו קשר כעת והמומחים של דיבאני סנטר ילוו אתכם עד לסיום תהליך הרכישה.

לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר
דילוג לתוכן